English

بازدید مشاور رییس جمهور از دو طرح مشارکتی سازمان منطقه آزاد قشم در شهر درگهان

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور از سایت 155 هکتاری درگهان به عنوان طرح مشارکتی سازمان منطقه آزاد با 55 درصد و شرکت ابراج نوین سازه گستر قشم با 45 درصد که آماده سازی آن 50 درصد پیشرفت دارد، بازدید کرد.

بازدید مشاور رییس جمهور از دو طرح مشارکتی سازمان منطقه آزاد قشم در شهر درگهان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم، قرار است در این پروژه 843 قطعه واحد مسکونی ویلایی و بلند مرتبه، 180 قطعه واحد تجاری و خدماتی، فضاهای آموزشی و فرهنگی، فضای سبز، مراکز بهداشتی، زمین های ورزشی، مسجد و پارک بازی کودکان ساخته شود.

بخش اصلی مربوط به محوطه سازی، فاضلاب، جدول کاری، خیابان بندی، کانال های آب، برق و مخابرات، محوطه های مربوط به فضای سبز و پارک این مجموعه به پایان رسیده است.

"مرتضی بانک" و تیم همراه همچنین در بازدید از طرح های مختلف در جزیره قشم، از روند پیشرفت پروژه 35 هکتاری درگهان که قرار است انبارهای مربوط به فعالان تجاری در آن ساخته شود نیز بازدید و از روند پیشرفت آن مطلع شد.

سهم سازمان منطقه آزاد قشم در این طرح 55 و سهم شرکت عمران دودولفین قشم 45 درصد می باشد که قرار است 241 قطعه انبار، سوله و سردخانه با ابعاد مختلف در سایت 35 هکتاری ساخته شود.  

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور پس از انتصاب به این مسئولیت، منطقه آزاد قشم را به عنوان نخستین مقصد سفر خود در میان مناطق آزاد کشور انتخاب کرد و شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی قشم با استقبال حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه وارد جزیره قشم در جنوب ایران شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه