English

سیداحسن علوی عنوان کرد:

کردستان درزمینه توسعه ارتباطات ازرتبه ۲۹کشوری به رتبه ۲۳ارتقاپیداکرده است

نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به حمایت های نمایند گان استان کردستان در مجلس از وزیر جدید ارتباطات و رویکرد مثبتی که ایشان در شروع کار در پیش گرفته است، می توانیم از این فرصت طلایی برای توسعه ارتباطات این استان استفاده کنیم.

کردستان درزمینه توسعه ارتباطات ازرتبه 29کشوری به رتبه 23ارتقاپیداکرده است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، سید احسن علوی در جلسه بررسی مشکلات زیر ساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان کامیاران اظهار کرد: زیر ساخت یکی از بحث های توسعه، ارتباطات است.
وی با اشاره به اینکه مرزی بودن و موقعیت استراتژیک استان کردستان این منطقه را بیشتر از سایر نقاط کشور نیازمند توسعه ارتباطات کرده است، افزود: به این منظور در چند سال گذشته با تلاش نمایندگان و مسئولان استانی، کردستان در زمینه توسعه ارتباطات و فنآوری اطلاعات از رتبه 29 کشوری به رتبه 23 ارتقا پیدا کرده است.
علوی با بیان اینکه این حوزه با ارائه خدمات جدید و با کیفیت و همگام با پیشرفت تکنولوژی های جهانی توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند، اضافه کرد: هنوز خدمات و امکانات شایسته مردم استان نیست و باید با تلاش و برنامه ریزی این شرایط ارتقا پیدا کرده تا تبدیل به استانی برتر در این حوزه شویم.
وی تهیه فهرست نقاط و روستاهای دارای مشکل ارتباطی در شهرستان کامیاران را ضروری دانست و یادآور شد: باید تلاش های بیشتری نسبت به گذشته برای رفع این مشکلات بکار بگیریم.
وی با اشاره به سخنان مدیر مخابرات کامیاران مبنی بر اینکه 10 ایستگاه پایه فرستنده - گیرنده یا سایت BTs برای رفع مشکلات ارتباطاتی این شهرستان باید ایجاد شود، گفت: کارشناسان مربوطه و مسئولان مخابرات شهرستان، پنج نقطه از شهرستان که در اولویت قرار دارند را شناسایی کنند تا به این ایستگاه ها مجهز شوند.
علوی با اشاره به اینکه اشتغالزایی در این زمینه باید مورد توجه مدیران استانی و شهرستانی قرار گیرد، اضافه کرد: این بخش در استان کردستان بعد از کشاورزی و گردشگری مهمترین زمینه ایجاد اشتغال است.
نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: برای توسعه زیرساخت ها از هیچ تلاشی دریغ نکنیم تا شرایط مناسبی برای تعاملات بیشتر میان مردم و مسئولان فراهم شود.
وی تلاش ها و زحمات مدیران شهرستانی و استانی را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: تا حد ممکن در جهت فراهم ساختن شرایط مناسب برای تعامل دوسویه بین مردم و دستگاه های اجرایی تلاش کنیم.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان نیز در این نشست با بیان اینکه سیاست های کلی ابلاغ شده به این سازمان بر محور 2 موضوع بنا شده است، گفت: رضایتمندی و رفع مشکلات مردم، توسعه و ایجاد اشتغال در بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات این دو موضوع هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی