English

از سوی فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان:

داور سنندجی به مسابقات گلبال انتخابی جهانی ۲۰۱۸ در فنلاند دعوت شد

هوشنگ شریعتی داور سنندجی از سوی فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان جهت قضاوت به مسابقات گلبال اروپا انتخابی جهانی 2018 در فنلاند دعوت شد.

داور سنندجی به مسابقات گلبال انتخابی جهانی 2018 در فنلاند دعوت شد

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، هوشنگ شریعتی داور برجسته کردستانی از سوی فدراسیون جهانی نابینایان و کم بینایان جهت حضور و قضاوت در مسابقات گلبال اروپا انتخابی جهانی 2018 سوئد دعوت به عمل آمد.
بر این اساس، هوشنگ شریعتی داور برجسته ایرانی جهت قضاوت مسابقات گلبال اروپا انتخابی جهانی 2018 سوئد بامداد روز جمعه 24 شهریورماه ساعت پنج صبح رهسپار فنلاند می شود.
این داور کردستانی باتجربه حضور در رقابت های پارالمپیک لندن، بازی های آسیائی اینچئون کره جنوبی، مسابقات آسیائی هانگژو چین و مسابقات گلبال کسب سهمیه المپیک لهستان را در کارنامه خود دارد و مسابقات حساس و مهمی را قضاوت کرده است.
هوشنگ شریعتی دارای مدرک 2 بین المللی گلبال می باشد که در سال 2006 میلادی در منچستر آن را اخذ کرد.
شریعتی در دی ماه سال 92 نیز در کلاس باز آموزی داوری به کشور اوکراین اعزام شد و زیر نظر فدراسیون جهانی ورزش های نابینایان و کم بینایان اطلاعات خود را با قوانین جدید این رشته ورزشی به روز کرد.
مسابقات گلبال اروپا انتخابی جهانی 2018 طی روزهای 23 شهریورماه تا 2 مهر با حضور کشورهای اروپایی در بخش مردان و زنان به میزبانی فنلاند برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه