English

نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا در اصفهان افتتاح شد

اولین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا عصر چهارشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی انواع کالا در اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 8.5 هزار مترمربع و چهار سالن نمایشگاهی تا 26 شهریور ماه سالجاری ادامه دارد.

در این نمایشگاه 93 شرکت کننده از استان های یزد، اصفهان، تهران، فارس، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به ارائه محصولات و خدمات خود در بخش های خودرو و موتورسیکلت، لوازم خانگی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، بانک، شرکت های لیزینگ و بیمه، رایانه و لوازم الکترونیک می پردازند.

این نمایشگاه از ساعت 16 تا 23 روزهای مذکور پذیرای بازدیدکنندگان است.

لیزینگ‌ (Leasing) نوع خاصی از عملیات مالی است که معادل فارسی آن، اجاره اعتباری است ؛ در واقع، لیزینگ یک رشته فعالیت اعتباری تخصصی مبتنی بر روش اجاره است که در آن نوعی قرارداد با توافق میان دو نفر یا بیشتر(اعم ازاشخاص حقیقی یا حقوقی) به منظور بهره‌برداری ازعین یا منفعت کالای سرمایه‌ای یا مصرفیِ با دوام که از قابلیت اجاره برخوردار باشد، منعقد می‌شود.

روش لیزینگ مجموعه‌ای از مبادلات اقتصادی شامل خرید، اجاره و در نهایت، فروش (تملیک) را در بر می‌گیرد. این قرارداد بین شرکت لیزینگ به عنوان مالک یا موجر‌‌ (Lessor) و متقاضی یا استفاده‌کننده از تسهیلات، به‌ عنوان مستأجر‌ (Lessee) است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه