English

نیم‌بها شدن بلیت سینما مردم را به تماشای فیلم ترغیب می‌کند

رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تلاش‌های این حوزه در جذب و فعال کردن سرمایه‌گذارهای خارج از استان برای ایجاد فضاهای فرهنگی و سینمایی استان گفت: نیم‌بها شدن بلیت سینما مردم را بیشتر به تماشای فیلم ترغیب می‌کند.

نیم‌بها شدن بلیت سینما مردم را به تماشای فیلم ترغیب می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، آمنه دهقان با اشاره به کمبود فضای سینمایی در کشور ازجمله در گیلان اظهار کرد: برحسب جمعیت کمبودهایی در حوزه سینمایی گیلان وجود دارد که نیازمند افزایش در این حوزه هستیم.

وی با اعلام اینکه چند سینمای استان در سال‌های گذشته به تعطیلی کشیده شد، افزود: گرچه تعطیلی سینما در سال‌های اخیر اتفاق نیفتاده اما باز احساس می‌شود کمبودهایی در این راستا وجود دارد.

رئیس اداره امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره با ساخت دو سینما در کنار مجتمع‌های فرهنگی تجاری در شهرستان‌های تالش و آستانه‌اشرفیه گفت: با ساخت دو سینمای جدید در استان ظرفیت حوزه سینمایی گیلان افزایش پیدا می‌کند و تا حدودی وضعیت سینما و اکران فیلم‌ها در آن بیشتر می‌شود.

دهقان همچنین به تعطیل شدن سینما انقلاب در ٧ سال گذشته در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: سینمای انقلاب در سال‌های اخیر توسط بخش خصوصی خریداری‌شده و اکنون نیز در حال ساخت‌وساز است تا کیفیت فضای اکران فیلم در آن بهبود پیدا کند.

وی بیان کرد: اداره حوزه سینمایی در تلاش است تا سرمایه‌های خارج از استان را برای ایجاد فضاهای فرهنگی به گیلان جذب و فعال کند.

رئیس اداره امور سینمایی گیلان با اشاره به مشوق‌های در نظر گرفته‌شده برای ترغیب فرهنگ دوستان به تماشای فیلم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها اعلام‌شده که قیمت بلیت سینماها در سراسر کشور از ١٩ شهریور تا پایان هفته دفاع مقدس نیم‌بها شود تا مردم بیشتر ترغیب به تماشای فیلم‌های سینمایی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه