English

در پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی؛

اهدای پرچم حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن امام محمد باقر (ع) کاشان

فرماندار کاشان گفت: پرچم حرم حضرت ابوالفضل (ع) در پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به آستان مقدس سلطان علی بن محمد باقر علیه السلام اهدا می شود.

اهدای پرچم حرم حضرت ابوالفضل (ع) به آستان علی بن امام محمد باقر (ع) کاشان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حمیدرضا مومنیان اظهار کرد: در این همایش بیش از یک هزار مهمان داخلی و 60 مهمان خارجی از 32 کشور جهان حضور خواهند داشت.

وی افزود: حضور این مهمانان رونق‌بخش توسعه زیر بنای فرهنگی و مذهبی منطقه کاشان و زمینه ساز حرکت های بزرگ و پیشگام در معرفی ظرفیت های بی نظیر میراث ناملموس فرهنگی و مذهبی منطقه خواهد بود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی تاکنون در استان های بوشهر، همدان، اردبیل، گلستان، خوزستان، فارس، هرمزگان برگزار شده است و پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی استان اصفهان در مشهد اردهالِ کاشان برگزار می شود.

حمیدرضا مومنیان با اشاره به اینکه کاشان از دیرباز مهد شاعران حسینی، مدیحه سرایان و پیرغلامان اهل بیت علیهم سلام بوده است، گفت: آوازه شاعرانی همچون محتشم کاشانی و مقبل کاشانی مرز های جغرافیایی را در نوردیده و امروز بزرگترین محور حماسه تاسوعا و عاشورای حسینی اشعار این دو شاعر نامی کاشانی است.

فرماندار کاشان خاطرنشان کرد: این همایش فردا ساعت 9 صبح در آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر علیه السلام مشهد اردهال برگزار می شود و در این همایش پرچم حرم حضرت ابوالفضل(ع) به آستان علی بن امام محمد باقر(ع) کاشان اهدا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه