English

استاندار قم:

اتاق اندیشه ورزی در زمینه محیط زیست تشکیل شود

استاندار قم تشکیل اتاق اندیشه ورزی در زمینه محیط زیست را خواستار شد و گفت: مسائل زیست محیطی بایستی با استفاده از ظرفیت متخصصین این حوزه حل شود.

اتاق اندیشه ورزی در زمینه محیط زیست تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری موج از قم، استاندار قم در نشست با کارشناسان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با محیط زیست در استان قم طی سخنانی بر ضرورت حاکمیت نگاه فرابخشی در راستای حراست از منابع ملی و محیط زیست تاکید کر

وی با تاکید بر پرهیز از نگاه تصدی گرانه دستگاه های اجرایی افزود: برون سپاری فعالیت ها و افزایش چتر نظارتی و نیز ارائه ی راهکارهای متناسب با واقعیات جامعه باید در دستور کار مدیران باشد.

سید مهدی صادقی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های کارشناسی در زمینه ی حفاظت از محیط زیست ادامه داد: بهره گیری از توان تخصصی فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و دلسوزان محیط زیست مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی ضمن درخواست برای تشکیل اتاق اندیشه ورزی و طرح مسائل و مشکلات زیست محیطی گفت: مسئله ی اشتغال فارغ التحصیلان محیط زیست نیز در این اتاق بررسی و راه حل عملیاتی ارائه شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: از پتانسیل سازمان های مردم نهاد در راستای جلوگیری از آلودگی محیط زیست استفاده شود.

وی همچنین مسئله کارگاه های تولید سرب در استان قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: بایستی راهکارهای مختلف بررسی و بهترین راه حل در این راستا انتخاب و اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه