English

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه:

نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۰ درصد افزایش یافت

سجاد سلیمانی از افزایش 10 درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی 97-96 خبر داد و تأکید کرد: امسال هم صرفاً شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری تحت پوشش این سازمان می‌توانند در امر سرویس مدارس فعالیت داشته باشند.

نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید 10 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمانی بابیان این مطلب که ده اکیپ نظارتی سازمان تاکسیرانی بر سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی نظارت دارند، ابراز داشت: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 97-96 بر پایه مصوبه شورای اسلامی شهر در مورد میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری، تعیین و اعلام شد.

وی افزود: لیست 35 شرکت تحت پوشش سازمان تاکسیرانی تائید شده سرویس مدارس به آموزش‌وپرورش شهر کرمانشاه اعلام‌شده است و رانندگان متقاضی سرویس مدارس تحت پوشش شرکت‌های تائید شده مذکور، باید دارای برچسب و کارت سرویس مدارس که مبین طی مراحل لازم تعیین صلاحیت است، باشند.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه، متقاضیان جهت دریافت مجوز سرویس مدارس با معرفی‌نامه از دفاتر شرکت‌ها به سازمان تاکسیرانی مراجعه کرده و مدارک لازم شامل اصل و کپی گواهینامه معتبر، کارت ملی و شناسنامه، معاینه فنی و بیمه‌نامه شخص ثالث دو قطعه عکس پوشه و گیره ارائه دهند.

سلیمانی با اشاره به اینکه امسال نیز شعار سازمان تاکسیرانی بهار دانش با سرویس ایمن مدارس است، تأکید کرد: ده اکیپ نظارتی بر سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی نظارت دارند.

وی افزود: عملکرد رانندگان سرویس مدارس نه‌فقط از سازمان و سوی پلیس، بلکه از سوی خانواده‌ها نیز زیر ذره‌بین است والدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرویس مدارس، موضوع را با شماره تلفن 38257910 ستاد ساماندهی سرویس مدارس در میان بگذارند و یا به انجمن اولیا و مربیان منطقه اطلاع دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر لزوم رعایت نرخ و تعداد مجاز سرنشین مطابق با ظرفیت خودرو توسط رانندگان سرویس مدارس اعلام کرد: خودروی سواری سرویس مدرسه باید فقط 4 دانش‌آموز شامل یک نفر سرنشین جلو و 3 سرنشین صندلی عقب داشته باشند.

وی تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان سازمان تاکسیرانی با هر اضافه سرنشین در سرویس مدارس، برخورد قانونی خواهند کرد

سلیمانی افزود: خودروهای ون حداکثر می‌توانند 9 دانش‌آموز سوار کنند و مینی‌بوس‌ها هم‌بسته به ظرفیتشان (19 یا 21 نفره)، مجاز به سوار کردن دانش‌آموزان در حد استاندارد هستند.‏سلیمانی با اشاره به نرخ کرایه سرویس مدارس گفت: نرخ خودرو برای آژانس، سواری، خطی و تاکسی به ازای هر نفر به‌صورت ماهیانه در مسیرهای از 1 تا 5 کیلومتر 66000 تومان، از 5 تا 8 کیلومتر 82500 تومان و از 8 تا 15 کیلومتر، 93500 تومان است.

به گفته وی برای خودروهای ون به ازای هر نفر به‌صورت ماهیانه قیمت‌ها در مسافت از 1 تا 5 کیلومتر 55000 تومان، از 5 تا 8 کیلومتر، 66000 تومان و از 8 تا 15 کیلومتر 71500 تومان تعیین‌شده است. وی همچنین نرخ تعیین‌شده برای خودرو مینی‌بوس را به ازای هر نفر به‌صورت ماهیانه مسیر 1 تا 5 کیلومتر، 38500 تومان، از 5 تا 8 کیلومتر، 44000 تومان و از 8 تا 15 کیلومتر، 49500 تومان اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه