English

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عنوان کرد:

توسعه ورزش محلات و حمایت از تیم های قهرمانی

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بر لزوم توسعه و توجه بیشتر به ورزش محلات و حمایت از تیم های قهرمانی تاکید کرد‌.

توسعه ورزش محلات و حمایت از تیم های قهرمانی

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیر حسین علوی دقایقی قبل در دیدار با جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی اظهار کرد: رویکرد شهرداری ها امروز تنها حوزه عمرانی و خدماتی نیست و بر همین اساس در سالهای اخیر پروژه های عمرانی در راستای توسعه و ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه ورزش های محلات بوده است.

وی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی شورا و شهرداری از ورزش های قهرمانی، تصریح کرد: کمک های مالی به تیم های مطرح فوتبال رشت، کمک به هیات شطرنج و کمک به آرمان حدادی ، برای فتح قله هیمالیا و... تنها بخشی از نگرش های مدیریت شهری در حمایت از ورزش بوده است.

 علوی با بیان اینکه آزادسازی حریم رودخانه ها و تغییر کاربری به بوستان هایی با امکانات ورزشی برای مناطق کم برخوردار نیز همچنان در دستور کار شورای رشت قرار دارد تصریح کرد: حمایت از ورزش محلات باید تداوم داشته باشد و این مهم نیازمند حمایت مسولان ارشد استان می باشد‌.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: در شرایط فعلی که دشمنان با تمام قوا به تهاجم فرهنگی می پردازند بهترین راهکار حمایت از ورزشکاران و توسعه زیر ساخت های ورزشی است.

علوی با اشاره به لایحه کمک مالی به تیم سپیدرود که شب گذشته در صحن شورا بررسی شد، تصریح کرد: شورای شهر ردیف بودجه ۳میلیارد تومانی برای حمایت مادی از تیم های ورزشی مصوب کرده است و قصد داریم کمک ها عادلانه به همه تیم ها تخصیص یابد و تنها نگاهها معطوف به ورزش فوتبال نباشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه