English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبر داد:

بازگشت شادابی و نشاط به فضای سبز شمال اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: با احداث سه مخزن فضای سبز در بلوار فرزانگان و انتقال پساب شمال شهر، فضای سبز این منطقه از حالت خمودگی خارج می شود.

بازگشت شادابی و نشاط به فضای سبز شمال اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علی اصغر شاطوری با بیان این مطلب گفت: یکی از معضلات موجود در منطقه ۷ شهرداری اصفهان، کیفیت آب فضای سبز منطقه است.

وی افزود: به دلیل کیفیت بسیار پایین آب در این منطقه، فضای سبز منطقه ۷ از کیفیت و شادابی لازم برخوردار نیست؛ زیرا آب بسیار شور است و نه تنها قابل شرب نیست، برای آبیاری فضای سبز هم مناسب نیست.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا در شمال منطقه، در قسمت جنوب بلوار فرزانگان، سه مخزن آب فضای سبز هر کدام با گنجایش ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در دستور کار قرار گرفت که در حال حاضر قرارداد ایستگاه پمپاژ منعقد شده و عملیات عمرانی آن نیز آغاز شده است.

شاطوری خاطرنشان کرد: اجرای این طرح یکی از پروژه های زیرساختی فضای سبز منطقه ۷ شهرداری اصفهان به شمار می رود و قرار است پساب فاضلاب شمال شهر که توسط شهرداری خریداری شده است، به این منبع های آب انتقال داده شود تا پس از چندبار تصفیه، فضای سبز شمال را از این طریق آبیاری کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی