English

فرماندارآستارا:

همکاری و هماهنگی شورای اسلامی و شهردار آستارا رمز موفقیت مدیریت شهری است

فرماندار آستارا گفت: شورای اسلامی آستارا با توجه به تغییر رویکردی که به واسطه انتخاب مردم در آن ایجاد شده ، باید با همراهی شهردار جدید در عمران این شهر تحول اساسی ایجاد کند.

همکاری و هماهنگی شورای اسلامی و شهردار آستارا رمز موفقیت مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در نشست با رئیس شورای اسلامی و شهردار شهر آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: فرمانداری آستارا برای حمایت از طرح ها و برنامه های شورای اسلامی و شهرداری این شهر برای اجرای برنامه های مدیریت شهری از آمادگی لازم برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر در انجام مصوبات خود باید مر قانون را در نظر بگیرد، اظهار کرد: آنچه برای ما اهمیت دارد، اجرای قانون است و اعضای شورا باید طرح ها و پیشنهادات خود را بر اساس قانون، تصویب و شهرداری نیز نظر شورا را عملی کند.
وی تصریح کرد: در شهر آستارا ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد و مدیریت شورا می‌تواند نقش مهمی در بالفعل کردن ظرفیت ها داشته باشد.
رنجکش همکاری و هماهنگی شورای اسلامی و شهردار آستارا را رمز موفقیت مدیریت شهری عنوان کرد و خواستار تعامل و همکاری های لازم در این زمینه شد.
سروش وظیفه رئیس شورای اسلامی شهر آستارا  نیز در این نشست گفت: به دنبال توسعه و رفع مشکلات شهر آستارا هستیم و باید در کنار یکدیگر و بر اساس سیاست های کلان مدیریت عالی شهرستان گام برداریم تا به توسعه پایدار دست یابیم.
شهر آستارا با یک هزار هکتار وسعت، دارای 51 هزار و 579 نفر جمعیت است و شورای این شهر هفت عضو اصلی دارد.
به گزارش موج،  یونس رنجکش فرماندار آستارا در نشست با نائب رئیس فدراسیون نجات غریق کشور در فرمانداری این شهرستان گفت: فدراسیون نجات غریق می تواند با آموزش افراد علاقمند به حرفه نجات غریق و افزایش توان حرفه ای آنها، زمینه های اشتغال پایدار را در این حوزه فراهم کند. 
وی افزود: خوشبختانه با توجه به حساسیت های وزارت کشور شاهد ساماندهی ساحل ها هستیم و خدمات در ساحل نیز به شدت مورد توجه قرار دارد اما نیازمند حمایت های بیشتر و پشتیبانی‌های مناسب تری هستیم.
فرماندار آستارا با تقدیر از ناجیان غریق فعال در طرح‌های سالم‌سازی و مناطق خطر آفرین این شهرستان یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی های هیات نجات غریق آستارا در تابستان امسال، ده ها نفر از هموطنانمان از غرق شدن نجات یافته است.
وی ادامه داد: آمادگی نسبی ناجیان غریق از مهمترین محورها در بحث پیشگیری از حوادث دریایی برای گردشگران است و تلاش کرده ایم با هماهنگی هیات های نجات غریق، افراد علاقمند آموزش ببینند.
وی گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در شهرستان آستارا حقوق ناجیان غریق تا پایان مرداد ماه از سوی مدیران طرح های سالم سازی پرداخت شده و هیات نجات غریق آستارا اگر مشکلی در این زمینه دارد، به فرمانداری اعلام کند.
بهروز اسفندیاری نائب رئیس فدراسیون نجات غریق ایران نیز در این نشست گفت: آستارا از شهرهای مهم ساحلی است و گردشگران بسیاری هرساله در ساحل های این شهرستان حضور پیدا می‌کنند و آمادگی ناجیان غریق نقش مهمی در پیشگیری از حوادث دریایی دارد.
وی افزود: این شهرستان قابلیت تبدیل به قطب ورزش های آبی و مسابقات شنا و نجات غریق را دارد و در صورت آمادگی این شهرستان، می توانیم میزبانی این مسابقات را به آستارا بدهیم.
شهرستان گردشگرپذیر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و در 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی آن، سه محدوده طرح سالم سازی دریا ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه