English

دادستان کرمانشاه:

مطالبات کارگران سازمان آب کرمانشاه را پیگیری می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از ورود مدعی‌العموم به موضوع مطالبات کارگران سازمان آب در کرمانشاه خبر داد.

مطالبات کارگران سازمان آب کرمانشاه را پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدحسین صادقی در واکنش به تجمع چند روز قبل تعدادی از کارگران سازمان آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مقابل استانداری در جهت طلب معوقات خود گفت: حمایت و صیانت از حقوق عمومی و پیگیری مطالبات مردم ازجمله وظایفی است که بر دوش دستگاه قضایی گذاشته است.

وی گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر تجمع تعدادی از کارگران در مقابل استانداری در جهت مطالبه حق‌وحقوق خود و بازداشت دو نفر از آن‌ها توسط نیروی انتظامی، موضوع جهت رسیدگی و پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه بیان کرد: در خصوص این موضوع از نیروی انتظامی و سازمان آب استان استعلام گرفته شد بر اساس تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد علت تجمع نیز عدم پرداخت حقوق و مزایا و نیز پایین بودن حقوق و تهدید به اخراج بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: با پیگیری که از سوی نیروی انتظامی شد این مرجع اعلام کرد که هیچ‌گونه بازداشتی در این تجمعات انجام نگرفته است.

صادقی در پایان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، مبلغ دو میلیارد و شش‌صد میلیون ریال از طرف سازمان آب و فاضلاب استان به‌حساب پیمانکاران در جهت پرداخت حق‌وحقوق این کارگران واریز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه