English

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

عالی‌ترین سبک زندگی اسلامی قرآن مرجع تدوین سبک زندگی اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه باید سبک زندگی قرآنی در جامعه نهادینه شود، گفت: سبک زندگی زیادی در دنیا وجود دارد اما قرآن پایدارترین و قوی‌ترین راه برای هدایت بشر به شمار می‌رود.

عالی‌ترین  سبک زندگی اسلامی قرآن  مرجع تدوین سبک زندگی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در مراسم افتتاح سی و دومین جشنواره قران و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: قرآن کتابی است که اگر هر شب و روز هم در مورد آن سخن گفته شود، هیچ وقت کهنه نخواهد شد و میدان سخن گفتن از آن همیشه باز است.

وی با اشاره به اینکه با خواندن قرآن افق‌های جدیدی پیش روی انسان باز می‌شود، افزود: علما و بزرگان دینی ما هیچ وقت از خواندن قرآن خسته نمی‌شدند زیرا هر بار که آن را می‌خواندند افق‌ها و فضاهای جدیدی به روی آنان گشوده می‌شد.

امام‌جمعه گرگان بیان داشت: سبک‌های زندگی زیادی در دنیا وجود دارد که عموما منحرف هستند و تنها راهی که خداوند از آن به عنوان سبیل یاد کرده و انسان را در صراط مستقیم قرار می‌دهد، قرآن است. قرآن قوی‌ترین، محکم‌ترین و پایدارترین راه برای هدایت بشر است که کوچکترین انحرافی در آن وجود ندارد.

مهم ترین سبک زندگی انسان

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: قرآن مبنای درستی برای سبک زندگی انسان دارد و این مهم ترین مسئله است و سبک زندگی یک بناست و بنا یک مبنا می‌خواهد و قرآن مهم‌ترین مبنا برای زندگی بشر است. باید در سبک زندگی به 3 مسئله جهان‌بینی، خداوند و ماهیت و هدف از خلقت بشر پاسخ داد و قرآن بهترین و دقیق‌ترین پاسخ‌ها را به این پرسش‌ها می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه