English

سرپرست وزارت علوم در گرگان مطرح کرد

مشارکت بیش از ۵۰ هزار نفر از دانشجویان کشور در جشنواره قرآن و عترت

سرپرست وزارت علوم, تحقیقات و فناوری گفت: در سی و دومین جشنواره دانشجویی قرآن و عترت، بیش از ۵۰ هزار نفر از دانشجویان کشور مشارکت داشتند.

مشارکت بیش از ۵۰ هزار نفر از دانشجویان کشور در جشنواره قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری موج, سید ضیاء هاشمی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره دانشجویی قرآن و عترت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت در حال برگزاری است و تا 22 شهریور ماه ادامه خواهد داشت و یک‌هزار اثر نهایی مورد بررسی قرار گرفته و منتخبین برگزیده می شوند.

سرپرست وزارت علوم, تحقیقات و فناوری افزود: بنا داریم این جشنواره دانشجویی را در استان‌های مرزی برگزار کنیم که در سال‌های گذشته در استان‌های سیستان و بلوچستان و کردستان برگزار شد و امسال در استان گلستان در حال برگزاری است.

استان گلستان نماد وحدت و اتحاد است 

هاشمی یادآور شد: استان گلستان دارای زیبائی‌های طبیعی و فرهنگی بسیار است که با زیبائی‌های قرآن دوچندان خواهد شد. قرآن محور وحدت و همدلی است و هدف ما در جشنواره تقویت تدبر در قرآن است و اینکه علاوه بر ابعاد ظاهری و زیبائی قرآن ,به ابعاد محتوایی آن نیز توجه شود.

وی افزود: تلاش داریم انس با قرآن در دانشگاه‌ها مضاعف شود و با توجه به اینکه کار برای قرآن سقف خاصی ندارد, هر چه بیشتر کار شود. در این جشنواره سعی خواهیم کرد با دعوت از دانشمندان دانشگاهی و علمای حوزوی, به سوالات دانشجویان و نسل جوان پاسخ داده شود و گفت‌و‌گوی جدی بین حوزه و دانشگاه صورت گیرد.

سرپرست وزارت علوم, تحقیقات و فناوری تصریح کرد: امید داریم با ارتباط نزدیک بین حوزه و دانشگاه, بتوانیم به دستاوردهای بیشتری در زمینه علمی, فرهنگی و دینی برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه