English

استاندار در جمع شهرداران هرمزگان:

شهرداران حساسیت بیشتری در هزینه کرد بودجه ها داشته باشند

استاندار هرمزگان گفت: بودجه‌های در اختیار شهرداری‌ها از محل بیت‌المال است و نیاز است شهرداران دقت و حساسیت بسیاری در هزینه کردن آن داشته باشند تا این بودجه در مسیر درستی هزینه شود.

شهرداران حساسیت بیشتری در هزینه کرد بودجه ها داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، جاسم جادری در نشست با شهرداران استان هرمزگان با تبریک به شهرداران منتخب دوره جدید شوراهای شهر در هرمزگان، عنوان کرد: در احادیث و روایات و همچنین فرمان حضرت علی(ع) به مالک اشتر آمده است که اگر مسئولیتی برعهده داریم این مسئولیت طعمه نیست بلکه امانتی بر گردن ماست و باید از آن به نحو احسن مراقبت و امانتداری کنیم.

وی ادامه داد: شهرداران باید خود را وامدار مردم بدانند و در راه خدمت خالصانه به مردم گام بردارند.

استاندار هرمزگان افزود: کار شهرداری کار مردمی است و از این جهت شهرداری‌ها موسسه عمومی غیردولتی محسوب می شوند اما کمک‌های دولت به اداره شهرداری‌ها کمک می‌کند.

جادری اظهار داشت: بودجه‌های در اختیار شهرداری‌ها از محل بیت‌المال است و نیاز است شهرداران دقت و حساسیت بسیاری در هزینه کردن آن داشته باشند تا این بودجه در مسیر درستی هزینه شود.

وی گفت: مسئولیت اصلی شهرها بر عهده شهرداری‌هاست و شهرداران باید از فرصت خدمت استفاده کرده و کارنامه خوبی از خود به جای بگذارند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: در دوره جدید فعالیت شوراها تا کنون 24 شهردار توسط شوراها انتخاب شده که 21 نفر آنها، شهرداران قبلی همان شهرها هستند.

آرش رضایی افزود: برای 12 شهرداری در هرمزگان نیز توسط شوراها سرپرست تعیین شده و دو شهر بندرچارک و لیردف هنوز تعیین تکلیف نشده است.

در پایان این نشست احکام شهرداران منتخب شوراهای شهرهای هرمزگان توسط استاندار هرمزگان به آنها اعطا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه