English

جادری در کارگروه تخصصی اشتغال استان:

دستگاه‌های دولتی زمینه اشتغالزایی بخش خصوصی را فراهم کنند

استاندار هرمزگان گفت: راهکار ما این است که بخش خصوصی وارد کار شود و در نهایت این بخش باید شغل ایجاد کند و دستگاه‌های دولتی وظیفه تهیه مقدمات و زمینه‌ها برای بخش خصوصی را دارند.

دستگاه‌های دولتی زمینه اشتغالزایی بخش خصوصی را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان هرمزگان با بیان اینکه طبق تعهد در سال جاری باید 34 هزار شغل در هرمزگان ایجاد شود، عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 25 درصد از این رقم محقق شده است و نیاز است واحدها و دستگاه‌هایی که در تحقق این تعهدات عقب هستند، با سرعت بیشتری کار اشتغالزایی را انجام دهند.

وی ادامه داد: راهکار ما این است که بخش خصوصی وارد کار شود و در نهایت این بخش باید شغل ایجاد کند و دستگاه‌های دولتی وظیفه تهیه مقدمات و زمینه‌ها برای بخش خصوصی را دارند.

استاندار هرمزگان افزود: از این پس متناسب با هر بحث نمایندگان بخش خصوصی نیز در جلسات کارگروه اشتغال حضور یابند و مشکلات خود را مطرح کنند.

لزوم ثبت به موقع اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد

جادری با بیان اینکه یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاهای کشور اختصاص یافته است، اظهار داشت: ساز و کار اجرای این طرح از مهرماه ابلاغ می‌شود و دستگاه‌هایی همچون جهاد کشاورزی و صنعت و معدن می توانند کمک کنند در روستاها شغل‌های بسیاری ایجاد شود.

وی بر لزوم ثبت به موقع اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد تاکید کرد و بیان داشت: مناطق آزاد قشم و کیش نیز باید مکلف شوند در جلسات این کارگروه حضور یابند و از وضعیت اشتغال این مناطق گزارش ارائه دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان به عنوان هدف گردشگری تعیین شده است و به خصوص در شش ماهه دوم سال با حضور گردشگران در این استان مواجه هستیم که از این ظرفیت نیز در جهت اشتغالزایی باید استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه