English

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از دو بیمارستان درحال ساخت گیلان

معاون وزیرومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور از بیمارستانهای درحال احداث لاهیجان ولنگرود بازدید کرد.

بازدید معاون وزیر راه وشهرسازی از دو بیمارستان درحال ساخت گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های نیمه تمام بیمارستانی، از بیمارستانهای در دست ساخت لاهیجان ولنگرود بازدید کردند .

علیزاده درابتدا از مراحل اجرایی احداث  بیمارستانلنگرود بازدید کرد وگفت: بیمارستان96 تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت 45هزارو260 متر مربع با زیر بنای 12هزار و 338متر مربع در3 طبقه و با ظرفیت کلی 129 تخت، از سال 89 آغاز شده ودرحال حاضر با پیشرفت فیزیکی83درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه با احتساب تخصیص اسناد خزانه، 298519 میلیون ریال هزینه شده وبرای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 000/180 میلیون ریال نیاز می باشد که در صورت تخصیص منابع مالی، این پروژه قابلیت بهره برداری در سال 96 را دارد.

علیزاده با بیان اینکه این مرکز درمانی بدلیل برخورداری از بخشهای مختلف درمانی از جایگاه خاصی برخوردار است تصریح کرد:این مرکز درمانی به گونه ای طراحی شده که در بخش زایمان  هر اتاق دارای  vip برای همراهان  و بخش nicu مراقبت ویژه نوزدان نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی کشور در ادامه از بیمارستان 160 تختخوابی لاهیجان بازدید کرد وگفت: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت 18هزار و365 متر مربع وبا زیر بنای 17 هزار و501متر مربع (با احتساب ساختمانهای جانبی) و 4 طبقه درحال اجراست که عملیات اجرایی آن از سال 87 با ظرفیت 204 تخت دربخش‌های مختلف درمانگاه، اورژانس، CCU و ICU، آزمایشگاه‌ها، اتاق عمل، جراحی، داخلی، زنان و زایمان و کودکان و بخش مراقبت ویژه است آغاز شده ودر حال حاضر92درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه