English

۲۱ تا ۲۴ شهریورماه سال جاری دراصفهان؛

برگزاری پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی

پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی با حضور یک هزار مداح، ذاکر و مبلغ و پژوهشگر،۶۰ نفر میهمان خارجی از ۳۲ کشور جهان ۲۱ تا ۲۴ شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، در پانزدهمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی از ۱۰۳ مداح اهل بیت (ع) که متوسط سن آنها ۸۳ سال است، تجلیل خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاس تجلیل از پیرغلامان منتخب از کشور و 5 قاره جهان است، همچنین یکی دیگر از ویژه برنامه‌های اجلاس آئین اختتامیه آن است که با یاد و نام شهید جهان اسلام محسن حججی روز پنجشنبه مورخ 23 شهریورماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع و میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار خواهد شد.

همزمان شدن بازگشت شهید حججی به میهن و برگزاری این اجلاس نیز به نوبه خود جالب توجه است و نگاه به این رویداد در قالب یک اتفاق صرف، کم لطفی به این موضوع است و شاید روزی بر ما حکمت قرین شدن این دو موضوع مهم روشن شود.

بوشهر، همدان، اردبیل، ساری، اهواز و شیراز از جمله مرکزهای استانی است که پیشتر اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در آنها برگزار شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه