English

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد:

۳۰شهریورماه آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره عکس گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری گفت: علاقمندان تا ۳۰ شهریورماه می توانند آثار خود را برای شرکت در جشنوار عکس گل و گیاه ارسال کنند.

۳۰شهریورماه  آخرین مهلت ارسال آثار جشنواره عکس گل و گیاه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، اصغر کشاورز راد اظهار کرد: جشنواره عکاسی گل و گیاه به منظور ترغیب فرهنگ کاشت گل در فضاهای خانگی و استفاده آن در زندگی روزمره برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه در ۳ بخش گل های آپارتمانی پاسیو و فضای سبز آپارتمان، گل های باغچه ای و بالکن شهری و حوزه گل های شاخه بریده سبد و دسته گل برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به مقررات شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: شرکت کنندگان می توانند در هر بخش ۳ عکس به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند و به عکس های بیشتر در هر بخش ترتیب اثر داده نخواهد شد، همچنین عکس ها باید توسط شرکت کنندگان عکاسی شده باشد و در صورت انتخاب شدن عکس برتر عکس با فضای اصلی تطبیق داده می شود.

کشاورز راد ادامه داد: شرکت کنندگان تا ۳۰ شهریورماه می توانند آثار خود را ایمیل MAYADIN@ISFAHAN.IR و یا از طریق تلگرام@ MAYADINPr_ esf ارسال کنند.

وی اضافه کرد:‌ هر قطعه عکس شرکت کنندگان باید در سایز  DPI۳۰۰  و با A۴ باشد همچنین شرکت کنندگان باید در هرعکس مشخصات خود و گروه مسابقه را ذکر کنند.

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه