English

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان خبر داد:

توقف فعالیت بازاریابان شرکت های تاکسی اینترنتی در سطح شهر

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: فعالیت بازاریابان شرکت های تاکسی اینترنتی در سطح شهر متوقف شد.

توقف فعالیت بازاریابان شرکت های تاکسی اینترنتی در سطح شهر

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ،حسین جعفری در این باره اظهار کرد: فعالیت تاکسی های اینترنتی حدود یکسال است که رواج گرفته و شهروندان بسیاری برای سفرهای درون شهری خود از این تاکسی ها استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه بازاریابان بسیاری در سطح شهر برای جذب راننده فعالیت می کردند، گفت: از همین رو با دستور مقام قضایی فعالیت تبلیغاتی بازاریابان این شرکت ها برای جذب راننده در سطح شهر ممنوع شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: توقف فعالیت بازاریابان شرکت های تاکسی اینترنتی به تمامی این شرکت ها ابلاغ شده است از این رو  در صورت مشاهده فعالیت آنان در سطح شهر توسط نیروی انتظامی برخورد قانونی می شود.

تاکسی های اینترنتی حدود چند ماهی است که در سطح شهر راه اندازی شده و شهروندان بسیاری برای سفرهای درون شهری خود از این تاکسی ها استفاده می کنند و بازاریابان این تاکسی ها که می بینند تنور فعالیت شان داغ است در گوشه های و کنار خیابان های سطح شهر سعی می کردند تا راننده های تاکسی را جذب کنند.

اما پس از مدت ها فعالیت تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی و غیره در سطح شهر هنوز خبری از برخورد قاطع و جلوگیری از فعالیت این شرکتها نبوده و همچنان ادامه فعالیت این شرکت ها برای رانندگان تاکسی نگران کننده بود تا اینکه با دستور مقام قضایی فعالیت تبلیغاتی بازاریابان این شرکت ها برای جذب نیروی راننده در سطح شهر ممنوع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه