English

استاندار کرمانشاه در بازدید از قطار شهری؛

تا ۳ سال آینده فاز اول قطار شهری کرمانشاه آماده بهره‌برداری می‌شود

استاندار کرمانشاه در حاشیه بازدید از تونل قطار شهری ضمن ابراز رضایت از روند رو به رشد پروژه، گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه به‌رغم عدم تناسب در تأمین اعتبارات جاری در بخش حفاری تونل با 750 متر پیشرفت فراوانی داشته است.

تا 3 سال آینده فاز اول قطار شهری کرمانشاه آماده بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، اسد اله رازانی بابیان این مطلب که تنها 350 متر تا پایان حفاری میدان آزادی باقی‌مانده است، ابراز داشت: پروژه قطار شهری در فاز یک از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی به‌صورت زیرگذر است که در طول این مسیر دو ایستگاه زیرزمینی خواهیم داشت.

وی میزان اعتبارات سالانه قطار شهری را 150 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این در حالی است که هم‌اکنون سالانه به‌طور میانگین 50 تا 60 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص داده می‌شود.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته توانستیم از محل ساماندهی یارانه‌ها 10 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر اعتبارات مصوب پروژه برای آن بگیریم و این تلاش برای افزایش اعتبارات پروژه ادامه خواهد داشت.

رازانی یادآور شد: همچنین برای انتشار اوراق مشارکت در خصوص این پروژه نیز برنامه‌هایی داریم تا بتوانیم به هر طریق با افزایش اعتبارات سرعت هرچه بیشتر در اجرای این پروژه را شاهد باشیم.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه خاتم (ص) در فاز دوم پروژه قطار شهری، گفت: به دنبال راهی هستیم که سرعت و حرکت این پروژه افزایش یابد تا ظرف دو تا سه سال آینده مردم کرمانشاه بتوانند از فاز اول این پروژه استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه