English

با حضور رئیس موی چایا کشور، محمدرمضانی رییس موی چایای گیلان شد

اولین جلسه موی چایا در گیلان تشکیل شد و محمد رمضانی به عنوان رئیس موی چایا گیلان توسط عماد غلامی رئیس سبک موی چایا کشور انتخاب شد.

با حضور رئیس موی چایا کشور، محمدرمضانی رییس موی چایای گیلان شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عماد غلامی با بیان اینکه تندرستی و ارتقای سلامت در جامعه از اهداف مهم هر رشته ورزشی است، گفت: برنامه داریم تا ورزشکاران به خصوص فعالین در حوزه رزمی در مسیر درست گام بردارند.

وی افزود: رشته ورزشی موی چایا از جمله رشته‌های ورزشی رزمی است که می‌تواند در ارتقای توانمندی جوانان کشور نقش موثری ایفا کند و به زودی باید عملکرد این رشته ورزشی در استانها به حد قابل قبولی برسد.

رئیس سبک موی چایا کشور با تاکید بر اینکه باید از محدود شدن رشته‌های ورزشی در حد آماتوری جلوگیری شود و رشته‌های رزمی همچون رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال ایران، در حد حرفه‌ای ظاهر شوند،خاطر نشان کرد: اغلب رشته‌های رزمی از جمله موی‌تای قدمتی دو هزار ساله دارند و نسل به نسل پرورش یافته‌اند.

عماد غلامی بر تمرکز موی چایا به اهداف اصلی ورزش در کشور اشاره کرد و گفت: در این رشته ورزشی نیازمند مربی‌های فنی هستیم و با بهره‌گیری از افراد توانمند رشته‌های رزمی می‌توانیم شاهد باشیم که به زودی موفقیت‌های خوبی را در این بخش شاهد باشیم.

وی با بیان این مطلب که دلالان معمولا بزرگترین ضربه را به رشته های ورزشی وارد می‌کنند،خاطر نشان کرد: ارتقای آگاهی فعالین و هنرجویان می‌تواند مانع هر گونه سودجویی شود.

رئیس موی چایا کشور از فعالیت مستمر 15 استان کشور در رشته موی چایا خبر داد و گفت: گیلان از جمله استانهای قدر این سبک خواهد بود و به زودی اولین اعزام مسابقات جهانی از این استان انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: موی چایا اصلا ورزش خطرناکی نیست و انتظار می‌رود،مسئولین سبک موی چایا استانها بستر لازم را برای معرفی مربی‌های توانمند موی چایا فراهم کنند.

محمدرمضانی ریاست موی چایا گیلان و دبیری موی چایا جمهوری اسلامی ایران ،ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: برنامه‌های متنوعی برای موفقیت موی چایا در گیلان داریم و برنامه ریزی های لازم در حال انجام است.

وی خواستار ارتقای ارتباط کمیته‌های موی چایا استانها شد و افزود: نیاز به مربی‌های فنی قوی در موی چایا داریم و باید با قوت در این بخش ورود کنیم.

رمضانی خاطر نشان کرد: امروز اعضای جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار حمایت خود را سبک موی چایا اعلام کردند و ما نیز به جهت ارتقای توانمندی فرزندان شاهد و ایثار گر گیلان مایل به توسعه فعالیت‌های سبک موی چایا برای این عزیزان در استان هستیم.

وی تصریح کرد: افزایش کمیت و کیفیت فعالیت هنرجویان موی چایا در گیلان از اهداف اولیه این هیئت در استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه