English

عمیلیات کشف یک سمند و بار ۳ کیلو گرم شیشه اش در محور شوش به اهواز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شوش در محور مواصلاتی شوش به اهوازمقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که کشف و ضبط کردند.

عمیلیات کشف یک سمند و بار 3 کیلو گرم شیشه اش در محور شوش به اهواز

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، یداله امیری گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و با حصول خبر مبنی بر انتقال یک محموله موادمخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به استان خوزستان، تیمی متشکل از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شوش در محور مواصلاتی شوش به اهواز خودرو سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و برابر مقررات متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و بازرسی خودرو مقدار ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

امیری در پایان ضمن اشاره به دستگیری و تحویل متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه