English

رئیس شورای شهر اصفهان خبر داد:

بررسی نخستین لایحه درشورای شهر پنجم

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: امروز نخستین لایحه‌ در شورای پنجم مورد بررسی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که شهرداران مناطق دستورات لازم جهت سهولت حمل‌ونقل و رفت‌وآمد دانش‌آموزان خصوصاً در ساعات اولیه صبح را صادر کنند.

بررسی نخستین لایحه درشورای شهر پنجم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فتح‌اله معین  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال تحصیلی جدید اظهار کرد: امیدواریم شهرداران مناطق از هر چه در توان دارند تلاش کنند تا دانش‌آموزان آماده رفتن به مدرسه شوند.

وی افزود: امروز نخستین لایحه‌ در شورای پنجم مورد بررسی قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود که شهرداران مناطق دستورات لازم جهت سهولت حمل‌ونقل و رفت‌وآمد دانش‌آموزان خصوصاً در ساعات اولیه صبح را صادر کنند تا ترددی روان و بدون استرس داشته باشیم و دانش‌آموزان بتوانند به‌راحتی سر کلاس حاضر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نخستین لایحه شورای پنجم، خاطرنشان کرد: امروز لایحه‌ای مبنی بر نرخ حمل‌ونقل مصوب شده و به شهرداران مناطق نیز ابلاغ خواهد شد تا از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی در نظافت و مسائل ترافیکی دقت کنند و به آموزش‌وپرورش کمک کنند؛ امیدواریم با کمک همه دستگاه‌ها یک سال تحصیلی خوب و پربرکت و پربار برای همه دانش آموزان و دانشجویان باشد.

وی در پایان با تبریک سال تحصیلی جدید به همه معلمان، آن‌ها را آینده‌سازان حقیقی کشور دانست و تصریح کرد: معلمان وظیفه تربیت دانش‌آموزان را عهده‌دار هستند؛ هفته‌ای که در پیش روی داریم روز تکریم بازنشستگان است، این افراد عمر خود را صرف خدمت به جامعه کرده‌اند و برای تکریم آن‌ها باید شرایط زندگی خوبی را فراهم آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه