English

معاون قضایی رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد

کشف حدود یک تن تریاک در یکی از زمین های کشاورزی بندرلنگه

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بندرلنگه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به کشف محل دپوی مواد مخدر در یکی از زمین های کشاورزی روستای گزیر از توابع این شهرستان شدند.

کشف حدود یک تن تریاک در یکی از زمین های کشاورزی بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج، جاوید امانی در این رابطه اظهارکرد: به دستور مقام قضایی مأموران مبارزه با مواد مخدر طی اقدامات اطلاعاتی یک ماهه، از محل دپوی مواد مخدر در روستای گزیر از توابع شهرستان بندرلنگه آگاهی یافتند و در بازرسی از مکان مورد نظر، حدود 950 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: با شناسایی محل دپو مواد مخدر در یکی از زمین‌های کشاورزی مأموران انتظامی طی عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری یکی از سوداگران مرگ با نام اختصاری (ع گ)، یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به اعضای این باند را توقیف کردند و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به برخورد مقتدرانه دستگاه قضایی استان با سوداگران مرگ، خاطر نشان کرد: دادگستری کل استان هرمزگان با استفاده از توان و ظرفیت موجود و اشراف اطلاعاتی بر نقاط مختلف استان، اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان امنیت در هیچ نقطه ای‌احساس آسایش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه