English

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور:

متوازن سازی نیروهای انسانی درکمیته امداد انجام می شود / ضرورت کاهش نرخ هزینه خدمات مددجویان

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور طی سفر به گیلان در نخستین گرد همایی متوازن سازی نیروهای انسانی در چرخه ی ارائه ی خدمات اثربخش به نیازمندان در رشت به تشریح و تبیین توازن سازی نیروهای انسانی در کمیته امداد پرداخت .

متوازن سازی نیروهای انسانی درکمیته امداد انجام می شود / ضرورت کاهش نرخ هزینه خدمات مددجویان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  علیرضا عسگریان  با تبریک اعیاد خجسته ی قربان و غدیر گفت: کمیته امداد برای ارائه ی خدمات سریع و ارزان به محرومان ، نیازمند چابک سازی سازمانی است و چابک سازی بدون توازن سازی نیروهای رسمی و غیر رسمی غیر ممکن خواهد بود .

وی با اشاره به ماهیت خیریه بودن کمیته امداد و اینکه عدم تناسب بین ماموریت های سازمانی و  تعداد گسترده نیروهای انسانی باعث کم تحرکی در ارائه خدمات و افزایش هزینه های تمام شده آن می شود افزود: همانطور که یک فرد چاق عملا انسانی بی تحرک است و می تواند آبستن بسیاری از بیماری های پیدا و پنهان باشد پس یک سازمان ، نهاد یا موسسه خیریه هم برای تحرک و پویایی بیشتر نیازمند چابک سازی است.

عسگریان تفویض اختیار به مدیران استان اعم از  پرداخت حقوق ، جابجایی نیروهای رسمی و غیر رسمی را از اقدامات زیر بنایی برای تحقق چابک سازی به معنای واقعی دانست و گفت: باید متوازن سازی نیروهای غیر رسمی در استانها درمرحله ی نخست در  مدت زمان یک سال شکل بگیرد و در گام بعد متوازن سازی نیروهای رسمی با توجه به نیاز       هر استان آغاز می شود .

معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور توضیح داد: متوازن سازی نیروهای انسانی درکمیته امداد زمینه را برای چابک سازی این نهاد فراهم می کند و چابک سازی سازمانی از ضرورت های مهم برای ارائه خدمات اثر بخش و ارزان به نیازمندان است . 

وی با بیان اینکه در فرایند متوازن سازی نیروهای انسانی هیچ فردی از چرخه کمیته امداد کنار گذاشته نمی شود یادآور شد: برای  نیروهای غیر رسمی رقم ششصد تا هفتصد هزار تومان به عنوان حقوق ثابت در قالب کمک معیشت درهرماه پیش بینی شده است و بعد از آن با افزایش حقوق به صورت پلکانی به ازای کارکرد ، تلاش شده است تا ضمن افزایش انگیزش کارکنان ، کارآیی نیروهای انسانی ارتقاء و ضمن آن نرخ تمام شده خدمات ارائه شده به مددجویان کاهش پیدا کند .

علیرضا محمدی ، مدیر کل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هم اکنون 401 نفر نیروی غیر رسمی و 536 نفر هم نیروی رسمی در کمیته امداد سراسر استان مشغول به کار هستند گفت: رویکرد این نهاد یک رویکرد کاملا حمایتی و خدمت رسانی است که با هدف ارائه خدمات بهینه  با صرف زمان و هزینه کمتر انجام می شود.

وی با اشاره به بحث ولایت پذیری و اطاعت پذیری نیروی انسانی در کمیته امداد افزود: در این نهاد ولایی با نگاه اداری و کارمند بودن  نمی توان انتظار  ارائه خدمت مطلوب و در خور به محرومان داشت  بلکه بینش و نگاه همه ی امدادگران خدمتگزاری هست  که باید در بالاترین سطح ممکن و در قول و عمل تجلی یابد .   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه