English

فرماندار آستارا:

استاندارد شدن تجهیزات مدارس آستارا ضروری است

فرماندار آستارا گفت: تجهیزات سرمایشی، گرمایشی و میز و صندلی های مدارس این شهرستان باید به منظور جذابیت داشتن لازم برای دانش آموزان، استاندارد شود

استاندارد شدن تجهیزات مدارس آستارا ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج از آستارا، یونس رنجکش در جلسه شورای آموزش و پرورش آستارا در فرمانداری این شهرستان افزود: تعدادی از مدارس در روستاهای آستارا بدون استفاده و متروک مانده است و باید جهت پر کردت اوقات فراغت دانش آموزان در حوزه های فرهنگی و آموزشی استفاده شود.

وی اظهار کرد: برخی از والدین در رابطه با سرویس مدارس، نگرانی دارند و آموزش و پرورش آستارا باید این مشکل را با استفاده از ناوگان عمومی نظیر مینی بوس برطرف کند.

رنجکش با اشاره به خدمت خیران آستارا در حوزه های مختلف، بیان کرد: به منظور مشارکت خیران در احداث مدارس، باید انجمن خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش تشکیل شود.

مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز در این جلسه از کمبود 22 معلم در مدارس ابتدایی دخترانه این شهرستان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: این مشکل را با برنامه ریزی لازم تا آغاز سال تحصیلی برطرف خواهیم کرد.

سجاد موسوی با اشاره به اینکه از هفته آینده کتب پایه های اول تا ششم ابتدایی در آستارا توزیع خواهد شد، افزود: امکانات تحصیلی در مدارس روستایی، عشایری و سخت گذر آستارا وجود دارد و حتی برای 14 واحد آموزشی که کمتر از 10 دانش آموز دارد، دبیر و امکانات آموزشی در نظر گرفته شده است.

امام جمعه آستارا نیز در این جلسه گفت: در سال های اخیر بسیاری از مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان اجرا نشده است.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ا با اشاره به اینکه آموزش ‌و پرورش نباید دغدغه‌ مالی داشته باشد، اضافه کرد: آموزش‌ و پرورش نهاد حساسی است و باید مشکلی نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی