English

آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس:

قانونگذار باید خلاء های قانونی برای برخورد با متخلفان را رفع کند

آیت الله نعیم آبادی ضمن عرض تسلیت به مردم هرمزگان بخاطر حادثه دل‌خراش واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در قبال حفظ جان و مال مردم مسئول است و ضرورت دارد قانونگذار خلأهای قانونی برای برخورد با متخلفان را رفع کند تا با افراد خاطی برخورد جدی و قاطعانه شود.

 قانونگذار باید خلاء های  قانونی برای برخورد با متخلفان را رفع کند

واقعه "غدیر خم" نقطه عطفی در تاریخ اسلام است

به گزارش خبرگزاری موج از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با تبریک عید غدیر خم  به تمام مسلمین جهان به ویژه شیعیان، گفت: واقعه غدیر خم نقطه عطفی در تاریخ اسلام و واقعه ای بزرگ و غیرقابل انکار دانست.

امام جمعه بندرعباس افزود: عید غدیر خم نه تنها عید شیعیان است بلکه این عید متعلق به تمامی مسلمین و یکی از اعیاد اسلامی است.

۱۷ شهریور سال 57، لکه ننگی در کارنامه سیاه رژیم پهلوی

وی در ادامه با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ به دست رژیم پهلوی افزود: این روز لکه ننگی در کارنامه سیاه این رژیم است.

خطیب جمعه بندرعباس خطاب به آن هایی که رژیم پهلوی را رژیمی مردمی می‌دانند گفت: آن‌ها باید به این سوال پاسخ دهند که آیا مردم حق اعتراض به حکومت‌های فاسد را ندارند؟

نیروی انتظامی در قبال حفظ جان و مال مردم مسئول است

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن عرض تسلیت به مردم هرمزگان بخاطر حادثه دل‌خراش واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان هرمزگانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در قبال حفظ جان و مال مردم مسئول است و ضرورت دارد قانونگذار خلأهای قانونی برای برخورد با متخلفان را رفع کند تا با افراد خاطی برخورد جدی و  قاطعانه شود.

آیت ا... نعیم آبادی تاکید کرد: باید در مواجهه با این حوادث تلخ، منافع گروهی و حفظ آبروی مردم در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به آمار بالای کشته شدن موتور سواران در جاده‌های استان افزود: اگر تاکنون برخورد نیروی انتظامی با موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند، برخوردی بازدارنده نبوده است، پس باید قانون‌ها و رفتار‌ها تغییر کند.

خطیب جمعه بندرعباس گفت: هر عملی که موجب به خطر افتادن سلامتی و جان انسان‌ها شود عملی حرام است.

دولت مطالبات پیمانکاران را پرداخت کند

آیت الله نعیم آبادی در ادامه با اشاره به طلب پیمانکاران از دولت گفت: دولت باید این بدهی های را پرداخت کند. 

خطیب جمعه بندرعباس تصریح کرد: دولت با پرداخت مطالبات مردم اجازه بدهد آنان مزه شیرین جمهوری اسلامی را بیش از پیش بچشند؛ شرع هم می گوید ابتدا باید طلب مردم را پرداخت و سپس نماز خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه