English

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت:

عزت برج میلاد تهران وامدار ایستادگی های خوزستانی هاست

مدیر عامل برج میلاد تهران گفت: برج میلاد که نماد هنر و توان علمی ایران و نماد مجسم «ایرانی ایستاده و می تواند» است با خوزستانی که به تنهایی نماد ایستادگی است، تقارن بسیار قشنگی دارد و عزت امروز برج میلاد وامدار ایستادگی های خوزستان است.

عزت برج میلاد تهران وامدار ایستادگی های خوزستانی هاست

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، در مراسم شب گذشته جشنواره فرهنگی خوزستان در برج میلاد تهران علی درویش پور اظهار کرد: حضور خوزستانی های  از سرزمین عشق، حماسه، غیرت و مقاومت به یادمان ملی باشکوه ایرانیان را خوش آمد می گوییم.

درویش پور در جمع استاندار و مسئولان استانی خوزستان، اعضای شورای شهر و مسئولان استان تهران گفت: اینجا تهران در مجاورت برج میلاد شب های فرهنگی خوزستان در حال اجراست؛ تقارن بسیار قشنگی است این همجواری برج میلاد که نماد هنر و توان علمی ایران و نماد مجسم «ایرانی ایستاده و می تواند» است با خوزستانی که به تنهایی شاهنامه شجاعت، ایستادگی، و شرف است. این عزت وامدار شماست و حماسه ایثار شما در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبردیم.

وی تصریح کرد: خوزستان و خوزستانی باغیرت و باشهامت است و مردانگی را به رخ ایرانیان می کشد. در ذهن همه ایرانیان خوزستان خورشید تابانی است که می سوزد تا همه هموطنانشان با افتخار بمانند. حضور همه خوزستانی ها برای ما محترم و این حضور پرافتخار در شب های تابستانی برج میلاد به یادگار می ماند.

در پایان درویش پور گفت: امیدوارم همیشه خوزستان سربلند باشید چرا که سربلندی ایران عزیز به یمن رشادت های خوزستانی ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه