English

تولیت مسجد مقدس جمکران:

پلیس، حافظ موازین دینی، اسلامی و ارزش های معنوی است

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: پلیس جمهوری اسلامی حافظ موازین دینی، اسلامی و ارزش های معنوی است.

پلیس، حافظ موازین دینی، اسلامی و ارزش های معنوی است

به گزارش خبرگزاری موج از قم، حجت الاسلام حسن رحیمیان در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم در جلسه اخوت، ضمن تبریک دهه ولایت و عید بزرگ غدیر، اظهارداشت: باید به کارکنان نیروی انتظامی به دلیل اینکه فرمانده کل قوا نایب امام زمان(عج) است تبریک گفت و آن ها نیز به این نعمت افتخار کنند.

وی با مقایسه خودکامگی پلیس رژیم طاغوت با رفتار اسلامی و انسانی پلیس جمهوری اسلامی خدمت در نظام اسلامی را یک فرصت و اعتبار خواند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه ولی فقیه مقیدترین فرد به قوانین الهی و قوانین جاری کشور است، گفت:ولی فقیه حافظ دین و هر آنچه انجام می دهد خلاف هوای نفس و مطیع امر الهی است، همانطور که پیامبر(ص) برای ما حجت است چون ولایت ایشان در طول ولایت الهی است باید مطیع ولی امر مسلمین باشیم.

در ابتدای این مراسم فرمانده انتظامی استان قم با تبریک دهه ولایت و عید غدیر به افتخارات و پایبندی پلیس قم به محوریت ولایت امر در نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد.

گفتنی است،‌ با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران، فرمانده انتظامی استان قم و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ "صیاد درویشی" طی حکمی از سوی فرمانده ناجا به سمت جانشین فرماندهی انتظامی استان قم منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه