English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

دسترسی ترافیکی مناسب به "پردیس هنر آبشار" فراهم است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اتفاقی که در پردیس هنر اصفهان افتاده این است که توانستیم دسترسی های مناسب ترافیکی را فراهم کنیم از جمله اینکه در کنار این پردیس پایانه پارک سوار آبشار راه اندازی شده است که به شرق اصفهان سرویس دهی می کند.

دسترسی ترافیکی مناسب به "پردیس هنر آبشار" فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، علیرضا صلواتی در حاشیه مراسم افتتاح پردیس هنر آبشار اظهارکرد: پردیس هنر یکی از پروژه های جدیدی است که در سطح شهر اجرا شد و می توان آن را به عنوان یکی از حلقه های مفقوده فرهنگ و هنر در شهر به حساب آورد که نیاز آن به خوبی احساس می شد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیاز است که پردیس های فرهنگی، هنری و سینمایی در نقاط مختلف شهر مدیریت شود تا آرام آرام بتوانیم تقاضای سفر را کاهش دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد: اتفاقی که در پردیس هنر اصفهان افتاده این است که توانستیم دسترسی های مناسب ترافیکی را فراهم کنیم از جمله اینکه در کنار این پردیس پایانه پارک سوار آبشار راه اندازی شده است که به شرق اصفهان سرویس دهی می کند. وی اضافه کرد: تعدادی از خطوط اتوبوسرانی به محدود آبشار ختم می شود و علاوه بر آن پارکینگ مناسبی برای خودروها پیش بینی شده و دسترسی هایی نیز به حلقه سوم ترافیکی اصفهان فراهم شده است تا بتواند ترافیک را به طور مناسب تخلیه کند.

صلواتی یادآور شد: پردیس هنر در شرق اصفهان قرار دارد که برای برنامه ها و جشن های مردمی مناسب است، به همین دلیل دیگر نقاط مرکزی شهر را از لحاظ ترافیکی تحت الشعاع قرار نمی دهد.

وی افزود: بر همین اساس بزرگراه های شهید کشوری، شهید روح الامین، تقاطع غیرهمسطح شهید بالایی در نزدیکی پردیس هنر، وظیفه تخلیه بار ترافیکی در محدوده رینگ سوم ترافیکی شهر را برعهده دارند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پل های روگذر عابر پیاده نیز در آینده نزدیک در محدوده پردیس هنر آبشار راه اندازی خواهند شد تا ایمنی عابران پیاده در تردد از این مسیر فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه