English

رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور

در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۶۸ طرح برنامه در کشور اختصاص پیدا کرد

رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور گفت: در سال گذشته، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ۱۶۸ طرح و برنامه در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور اجرا شد.

در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی ۱۶۸ طرح برنامه در کشور اختصاص پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد حاجیان مطلق پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی روند فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به اینکه شورای اجتماعی کشور عالی‌ترین مرجع در حوزه تصمیم گیری اجتماعی است، اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت دولت یازدهم، رهبر معظم انقلاب آخرین وضعیت اجتماعی کشور را خواستار شدند که در بازه زمانی دو سال این گزارش تهیه و مطرح شد.

وی افزود: در سال 95، یکصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای 168 طرح و برنامه اختصاص پیدا کرد که 5 خواسته رهبر معظم انقلاب در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عملیاتی شود.

طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی

رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور تصریح کرد: در این راستا استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی در اجرای طرح‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفت. رویکرد شورای اجتماعی کشور در سال 96 گسترش نظام آموزشی و توانمندسازی در حوزه آسیب‌ها و توجه به نظام سلامت و استمرار برنامه‌های کاهش آسیب با اقدامات نوآورانه و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه اثر محسوس اقدامات صورت گرفته در کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد بودیم، افزود: افزایش حساسیت نخبگان و صاحب نظران، هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌ها در کاهش آسیب اجتماعی و مشارکت خیرین از جمله دستاورهای طرح شورای اجتماعی کشور است.

رئیس دبیرخانه شورای اجتماعی کشور درباره برنامه‌های شورای اجتماعی کشور در سال 96 هم گفت: گسترش نظام آموزش، مشاوره و توانمندسازی، به کارگیری جدی سازمان‌های مردم نهاد و خیران، توجه به نظام جامع سلامت و استمرار برنامه‌های فوق‌العاده نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این شورا در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه