English

مدیر صندوق امداد ولایت استان گلستان مطرح کرد

سپرده‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی خیران گلستانی در صندوق امداد ولایت

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گلستان گفت: خیران گلستانی با نیت خیرخواهانه امسال ۱۰ میلیارد ریال در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کردند.

سپرده‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی خیران گلستانی در صندوق امداد ولایت

به گزارش خبرگزاری موج، رجبعلی رمضان‌پور هدف راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه دانست و اظهار داشت: امسال 800 خیر گلستانی، مبلغ 10 میلیارد ریال را در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کردند.

وی با تاکید بر تسهیل پرداخت تسهیلات به مددجویان افزود: تاکنون 2 هزار و 381 پرونده تسهیلات اشتغال و کارگشایی با اعتبار 6 میلیارد و 233میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد اعطاء شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گلستان با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال و خودکفایی از اولویت‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است، گفت: تا مرداد ماه سال جاری 125 مورد تسهیلات اشتغال با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و 2 هزار و 256 مورد وام کارگشایی با اعتبار بیش از 4 میلیارد و 900 میلیون تومان پرداخت شد.

اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت 

رمضان‌پور از اهداف مهم تأسیس صندوق امداد ولایت را تسهیل در ارائه خدمات بانکی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: این صندوق با تسهیل در ضمانت و پرداخت تسهیلات مورد نیاز مددجویان نقش مهمی در طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینکه این صندوق هم‌اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل است و صاحبان سپرده و مددجویان می‌توانند با کارت الکترونیکی صندوق از همه دستگاه‌های عضو شبکه شتاب استفاده و وجوه خود را جابه‌جا کنند، افزود: با توزیع کارت شتاب صندوق امداد ولایت به 45 هزار مددجو، همه مددجویان مستمری‌بگیر سطح استان دارای کارت شتاب می‌شوند.

رمضانپور با اشاره به اینکه صندوق امداد به خیران سپرده‌گذاری نه سود و نه تسهیلات می‌دهد، گفت: خیران به صورت سپرده‌گذاری عندالمطالبه می‌تواند به میزان دلخواه در نزد صندوق با نیت باقیات صالحات حساب باز کرده و کارت شتاب دریافت و هر زمان که خیر بخواهد مبلغ سپرده خود را تقویت یا برداشت کند.

وی در ادامه یادآور شد: سپرده‌گذاران خیر همچنین می‌توانند به روش وجوه اداره شده، حداقل با سپرده‌گذاری یک میلیون تومان برای حداقل یک‌سال در نزد صندوق، کارت شتاب دریافت و به میزان سپرده خود و برابر با ضوابط صندوق به افراد نیازمند مدنظر آنان تسهیلات پرداخت شود.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان یادآور شد: امید است با مشارکت خیران در سپرده‌گذاری میزان منابع این صندوق‌قرض الحسنه افزایش یابد تا زمینه بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و خود کفایی خانوارها بیش از پیش فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه