English

سامانه سپهتن بر روی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان گیلان نصب شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای که به اختصار سامانه سپهتن نامگذاری شده بر روی اتوبوسهای ناوگان حمل و نقل برونشهری استان گیلان نصب شد.

سامانه سپهتن بر روی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان گیلان نصب شد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، محمد رضا نازک کار افزود: سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای دستگاهی  است  که درون خودرو نصب می شود و از طریق امواج رادیویی به طور مداوم اطلاعاتی نظیر سرعت؛ مشخصات گواهیانه راننده ؛ ساعت کارکرد و .... را علاوه بر ارسال برای پلیس برای مدیران شرکتهای حمل و نقل مسافر نیز جهت نظارت بهینه از طریق نصب برنامه ی مذکور قابل دسترسی می نماید. 

نازک کار در خصوص مزایای بهره گیری از سامانه مذکور در حمل و نقل عمومی گفت: سامانه سپهتن این قابلیت را برای شرکتهای حمل و نقل مسافر فراهم می سازد تا نظارت و مدیریت بهتری بر روی ناوگان تحت پوشش خود داشته باشند و با سهولت و از طریق نصب نرم افزار سپهتن  روی گوشی موبایل ، به صورت لحظه ای و  بر خط در جریان کلیه اطلاعات سفر قرار گیرند.

وی افزود: از دیگر مزیت‌های این سامانه ، تصویر برداری از راننده طی ساعتهای  مختلف بوده که این مانع از وقوع تخلفاتی نظیر نبستن کمربند، خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن و صحبت با تلفن همراه می گردد.

 نازک کار خاطر نشان کرد: با استفاده از سامانه سپهتن زمینه ارتقاء رسیدگی بهینه بر شکایات ،همچنین ارتقاء سطح تکریم ارباب رجوع با امکان نظارت و پایش لحظه ای بر کیفیت سفرهای ناوگان حمل و نقل بین شهری و نیز تکریم جایگاه و شان شغلی راننده فراهم شده و جلوی اعمال نظرهای سلیقه ای در تشخیص تخلفات گرفته می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: از ابتدای مهر ماه سامانه سپهتن بر روی سواری کرایه ها و تانکرهای سوخت نیز نصب خواهد شد.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه