English

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش

"سنوات معلمان حق‌التدریسی" در سوابق آن‌ها اعمال می‌شود

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: "سنوات معلمان حق‌التدریسی" در سوابق آن‌ها اعمال می‌شود.

"سنوات معلمان حق‌التدریسی" در سوابق آن‌ها اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسن حسینی ظهر امروز در گردهمایی معاونان توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناس مسئولان امور اداری آموزش وپرورش استان  گلستان اظهار داشت: سوابق معلمان حق‌التدریسی با مصوبه جدید مجلس اعمال خواهد شد و براساس این قانون یک‌سال برای اجرای این قانون به آموزش و پرورش فرصت داده شده است.

وی تاکید کرد: معلمان حق التدریس براساس قانون 88 مصوب شده پیمانی یا رسمی شدند و بعضا سوابق آنها تمام وقت نبوده و کمتر از موظف هفتگی بود که در سوابق آنها لحاظ نشده بود.

سنوات معلمان حق‌التدریسی

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: ابتدای امسال مجلس قانونی را به‌تصویب رساند و براساس آن به مدت یک‌سال فرصت داده شده تا معلمان حق‌التدریسی که سوابق‌شان اعمال نشده با پرداخت کسورات از سوی افراد سوابق خدمت یک معلم تمام وقت برای آنها محاسبه شود.

حسینی با بیان این که این جلسه هم برای همین موضوع برگزار شد، افزود: تعداد این افراد زیاد است و در سال 88 بیش از 60 هزار نفر استخدام شدند که آمار دقیق نداریم و چون برخی از این افراد سوابق‌شان حساب شده و برخی نشده پس باید با تکمیل مدارکشان این مسئله را دنبال کنند.

مدیرکل امور اداری و استخدامی وزارت آموزش و پرورش درباره نیازهای استخدامی آموزش وپرورش هم گفت: با سازمان استخدامی کشور هماهنگ کرده‌ایم و نیازها هم در بخش‌های مختلف مشخص شده است. با هماهنگی‌های لازم و نامه‌نگاری به زودی نیاز قطعی مشخص می‌شود و آن را اعلام خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه