English

فرماندار بندرعباس:

دستگاه های اجرایی مباحث اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال کنند

فرماندار بندرعباس گفت: دستگاه های اجرایی مباحث اقتصاد مقاومتی را با جدیت بیشتر دنبال کنند.

دستگاه های اجرایی مباحث اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از فرمانداری شهرستان بندرعباس، فرماندار بندرعباس در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان با توجه به اقتصاد مقاومتی و اهمیت نامگذاری سال جاری، اظهار داشت: اولین  موضوع مورد توجه در بحث فرمایش مقام معظم رهبری اولویت مباحث اقتصاد مقاومتی بوده و لازم است مدیران دستگاه های اجرایی در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار گیرند و تحقق این مهم اساس جامعه امروز ما است لذا می بایست از تمام ظرفیت ها برای اجرای درست و صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی بهره گرفت و به رشد و توسعه جامعه کمک کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: تجربه نشان داده که حضور مردم در تمام عرصه ها بویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی می تواند راهگشا باشد و مدیران باید بستر های لازم  را جهت حضور مردم در این عرصه هموار نمایند.

فرماندار در ادامه گفت: مجموعه شهرستان نگاه ویژه ای به اقتصاد مقاومتی دارد و تابحال اقدامات ارزشمندی در این زمینه با همراهی و مشارکت ادارات و دستگاههای اجرائی انجام شده است. 

پویافر در پایان افزود: دستگاههای اجرایی مباحث اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال کنند و در جهت تسریع در تحقق آن نهایت تلاش و کوشش را بکار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه