English

فرمانده نیروی زمینی ارتش در آزادشهر

اجرای طرح "حرفه‌آموزی" و "ازدواج آسان" ویژه سربازان در کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اجرای ۲ طرح برای سربازان گفت: طرح حرفه‌آموزی و ازدواج آسان سربازان در کشور اجرا می‌شود.

 اجرای طرح "حرفه‌آموزی" و "ازدواج آسان" ویژه سربازان در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری ظهر امروز در جمع پرسنل کادر و وظیفه پادگان نوده خاندوز با اشاره به وظایف نیروهای مسلح اظهار داشت: اطاعت از ولی‌فقیه بهترین راه شکرگزاری از خداوند است‌. ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری 3 اصل در نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در نیروی زمینی توجه به معیشت و خانواده باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: توجه به ایمان، آموزش، انضباط، بصیرت دینی و سیاسی و ولایتمداری کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان از مهم‌ترین سرخط‌های مدیریت فرماندهی نیروی زمینی ارتش است.

 امیر حیدری عدالت را سبب ثبات در نیروی زمینی اعلام کرد و گفت: شایسته‌سالاری سبب تقویت نیروها و افزایش خودباوری در آن‌ها می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین از اجرای 2 طرح برای سربازان خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل برگزاری طرح ازدواج آسان سربازی با هدف کمک به تشکیل زندگی مشترک در دوران سربازی از روز جوان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) و طرح حرفه‌آموزی سربازان در دوره خدمت سربازی با هدف ایجاد زمینه اشتغال برای آنان است.

در پایان این مراسم از پرسنل نمونه کادر پادگان نوده با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی