English

پروژه آبخیزداری بخش برزک کاشان افتتاح شد

رئیس منابع طبیعی کاشان گفت: پروژه مهار سیلاب بخش برزک کاشان با اعتبار 570 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بهره‌برداری می گردد.

پروژه آبخیزداری بخش برزک کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مجید خداپرستان ضمن اشاره به در دستور کار قرار دادن پروژه مهار سیلاب روستای تجره کاشان با اعتبار 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی افزود: پروژه جنگل‌کاری در 100 هکتار و در مناطق برزآباد، فتح آباد و کارخانه سیمان در ادامه سال گذشته با اعتبار 40 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 300 میلیون تومان از اعتبارات استانی به مطالعات آبخیزداری تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: 200 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی به جهت اجرای پروژه‌های آبخیزداری تخصیص داده شده است.

وی ضمن اشاره به 80 هکتار بیابان زدایی با اعتبار 30 میلیون تومان در مناطق آب شیرین و قولولو تصریح کرد: به جهت گشت و مراقبت نیز 150 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

رئیس منابع طبیعی کاشان ضمن اشاره به اجرای پروژه‌ها در حوزه مراتع با کپه‌کاری، آبرسانی و محافظت ابراز داشت: در حوزه کپه‌کاری، آبرسانی و محافظت نیز 25 میلیون تومان اعتبار ویژه 50 هکتار در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه