English

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف حدود ۴ هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق در قشم

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف سه هزار و 931 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش 17 میلیارد ریال طی یک عملیات موفق پلیسی در شهرستان قشم خبر داد.

کشف حدود 4 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق در قشم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیزاله ملکی در این رابطه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر خروج کالاهای ممنوعه از پشت اسکله بهمن شهرستان قشم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قشم قرار گرفت.

  وی افزود: ماموران با گشت زنی های محسوس و نامحسوس در منطقه مذکور، یکدستگاه خودرو پیکاپ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

  این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور تعداد سه هزار و 931 دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورد شده است،خاطرنشان کرد: همه بایستی با پدیده شوم قاچاق که منطبق بر خواست دشمن است، مقابله کنند.

 وی اعلام کرد: عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه