English

گیلان میزبان مسابقات موی چایا کشور

محمد رمضانی سکاندار موی چایا گیلان گفت: سطح فنی رشته موتای در گیلان ارتقاء می‌یابد.

گیلان میزبان مسابقات موی چایا کشور

بنیانگذار موی چایا  گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری موج در رشت اظهار کرد:  اولین جلسه موی چایا گیلان با حضور رییس هیت موی چایا کشور در رشت برگزار می شود.

وی افزود گفت: این جلسه در روز جمعه 17شهریور ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: ایران در بخش ایفمای موی‌تای به صورت آماتوری فعالیت می کند و ایفما صرفا سازمان برگزاری مسابقات محسوب می شود.

رییس هیئت موی چایا گیلان با بیان اینکه قریب بر 5هزار نفر در موتای گیلان فعالیت دارند، خاطر نشان کرد: ارتقای سطح فنی رشته موتای در استان از اهداف مهم این کمیته به شمار می رود و باید در سبک‌هایی از موی تای فعالیت کنیم که در بخش حرفه‌ای و تخصصی استان گیلان، به جهان معرفی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری مسابقات استانی و انتخاب نفرات برتر استعدادهای درخشان این رشته را شناسایی و برای مسابقات جهانی اعزام می کنیم.

محمدرمضانی از میزبانی گیلان به منظور برگزاری مسابقات کشوری خبرداد و گفت: مردم و مسئولین گیلان همواره در حمایت از توسعه فرهنگ ورزش در رشته‌های مختلف کارنامه درخشانی دارند و انتظار می‌رود در حمایت از این رشته ورزشی مهم شاهد اقدامات گسترده از سوی مسئولین باشیم.

وی خاط نشان کرد: این ورزش رزمی دارای اساتید و هنرجوهای بسیار ماهر و قدرتمندی است و 2ماه آینده مسابقه استانی بسیار بزرگی در گیلان جهت انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

رمضانی از اعزام تیم منتخب کشور  به مسابقات برون‌مرزی خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه