English

سایت رسمی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی ابزاری مطمئن و جامع برای آگاهی شهروندان

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: سایت رسمی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی بعنوان یکی از پرمخاطب ترین اهرم های اطلاع رسانی درراستای تنویر افکار و اشاعه فرهنگ بیمه ای می باشد.

سایت رسمی و کانال تلگرامی سازمان تامین اجتماعی ابزاری مطمئن و جامع برای آگاهی شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان اظهار کرد: درحال حاضر نیمی ازجمعیت کشور در زمره شرکای اجتماعی سازمان تلقی میشوند وضرورت آشنا نمودن این گروه هدف بزرگ با حقوق و تکالیف خود و تقویت ارتباط متقابل همواره یکی از دغدغه ها و امور اجتناب ناپذیر برای مدیران این مجموعه بوده است.

وی با بیان اینکه گستردگی و تعدد دامنه مخاطبین ازیکسو وتنوع خدمات و تعهدات ازسوی دیگرسبب گردیده است تا دسترسی به آخرین رویدادها وقوانین ومقررات برای افراد ازاهمیتی خاص برخوردار باشد گفت: سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی آن به آدرس: @taminnews ابزاری مطمئن و قابل دسترس برای تمامی شهروندان علاقمند به پیگیری اخبار این حوزه و آشنایی با مفاهیم ، مصادیق وموضوعات بیمه های اجتماعی میباشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان تسریع و تسهیل دسترسی به اطلاعات، فراخوان ها،گزارش های خبری و امکان لینک با سایتهای استانی درکنار برخورداری ازمقاله های عرضه شده،مشاهده فعالیتهای صورت گرفته در معاونتها،معرفی سازمان،تشکیلات و... را ازامکانات بارگذاری شده بصورت روزانه دراین سایت و کانال تلگرامی برشمرده وازآنها بعنوان یکی از پر بیننده ترین ها و دارای بیشترین اعضاء یاد نمود.

حق پرست با تاکید بر پیچیدگی ها وگستردگی های اطلاعاتی در عصر حاضر، تکیه بر منابع معتبر و مورد وثوق را ازعوامل پیشبرد امور دانست و افزود: براین اعتقاد هستیم که برداشتهای ناصواب تفسیرهای نادرست و بعضاً درک غلط از شرابط جاری سازمان ناشی عدم آگاهی بوده وبا استفاده از بسترهای رسمی معرفی شده باید با فرهنگ سازی درست درمسیربهبود گام برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه