English

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز به کار ستاد مهر اصفهان از ۲۹ شهریور

معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری اصفهان گفت: ستاد مهر به مناسبت بازگشایی مدارس، از ۲۹ شهریورماه سال جاری در قالب تیم های مختلف بازرسی و نظارت ترافیکی آغاز به کار می کند.

آغاز به کار ستاد  مهر اصفهان از 29 شهریور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علیرضا صلواتی اظهارکرد: ستاد مهر برای استقبال از بازگشایی مدارس به یک سنت تبدیل شده است در این راستا سعی می کنیم که هر سال از تجربیات سال های گذشته استفاده کرده و به سمت بهبود شرایط حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا، ستاد مهر از چهارشنبه ۲۹ شهریورماه سال جاری، در قالب تیم های مختلف بازرسی و نظارت ترافیکی آغاز به کار می کند و تا ۱۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از شعار «خدا به همراه تو»، «شهر هوادارتو» برای حمایت از دانش آموزان کودک و نوجوان در مباحث ترافیکی خبرداد و گفت: تیم های بازرسی سازمان های اتوبوس رانی، تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالا با هماهنگی پلیس راهور فعال می شوند.

وی افزود: از ۱۵ شهریورماه امسال نیز، طرح ایمن سازی اطراف مدارسی که در حاشیه خیابان ها و گذرگاه های اصلی شهر قرار دارند با ایجاد تابلوهای ترافیکی و چراغ های چشمک زن، خط کشی، گل میخ و سرعتگاه اجرایی می شود.

صلواتی با اعلام اینکه طرح ساماندهی سرویس های مدارس نیز در حال انجام است، عنوان کرد: امسال حدود هشت هزار و ۵۰۰ خودرو به  ۷۰ هزار دانش آموز سرویس دهی خواهند کرد و در همین راستا نرم افزار سامانه هوشمند مدارس نیز طراحی شده است تا اولیای دانش آموزان با مراجعه به آن، هزینه ها و مسائل مرتبط با سرویس مدرسه را رصد کنند.

وی اضافه کرد: با بازگشایی مدارس ۲۵ درصد به سفرهای شهری افزوده خواهد شد و در این خصوص لازم است که روان سازی بیشتری در سطح معابر شهر داشته باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اتوبوس رانی با تمام قوا در ایام بازگشایی مدارس، خدمت رسانی خواهد کرد و ۳ خط سامانه تندرو هم سعی شده به صورت منظم مشغول به سرویس دهی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه