English

برای اولین بار در استانداری کرمانشاه؛

دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کلاس آنلاین برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری کرمانشاه گفت: برای اولین بار دوره‌های آموزشی ضمن خدمت به‌صورت کلاس آنلاین در استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کلاس آنلاین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معارف فلاحی افزود: با توجه به مطالعات و تحقیق‌هایی که برای عدم حضور همکاران درکلاسهای آموزشی انجام شد به این جمع‌بندی رسیدیم که به سمت آموزش‌های مدرن برویم که در آن نوآوری، جذابیت و مزایایی بر روش‌های قدیمی داشته باشد لذا به همین منظور کلاس آنلاین (مجازی) بهترین شیوه‌ای بود که انتخاب نمودیم تا ایجاد انگیزه برای حضور و استفاده بهینه از زمان صورت پذیرد.

وی اظهار داشت: امسال ٤دوره آموزشی به مدت ٥٠ ساعت و با حضور ٥٣٠ متقاضی به‌صورت کلاس آنلاین در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه میزان استقبال همکاران از کلاس آنلاین فوق‌العاده هست، بیان داشت: به‌یقین می‌توان گفت که استانداری کرمانشاه جز اولین استانداری‌های کشور هست که به‌صورت آنلاین برخی دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کند.

وی مزایای آنلاین دوره‌های آموزشی جلوگیری از اتلاف وقت همکاران، پرهیز از خطرات جاده‌ای برای همکاران شهرستانی، صرفه‌جویی در منابع و بودجه‌های آموزشی، استفاده از اساتید مجرب و فاصله گرفتن از اسلوب‌های آموزشی قدیم. و حرکت به‌سوی شیوه‌های مدرن جدید در امر تدریس و یادگیری عنوان کرد.

فلاحی در پایان افزود: در آینده با توجه به استقبال همکاران گرامی از کلاس آنلاین اغلب دوره‌های آموزشی ضمن خدمت را به‌صورت مجازی برگزار خواهیم نمود تا حداکثر رضایتمندی برای کارکنان فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه