English

جشنواره بزرگ عید تا عید در شهرهای کلاچای، چابکسر و رحیم آباد برگزار می شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر از برگزاری جشنواره بزرگ عید تا عید در کلاچای - چابکسر و رحیم آباد همزمان با عید سعید غدیرخم خبر داد.

جشنواره بزرگ عید تا عید در شهرهای کلاچای، چابکسر و رحیم آباد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رودسر، علی فلاح رنجبر رییس این اداره با اعلام این خبر افزود : همزمان با عید قربان و عید سعید غدیر خم، جشنواره بزرگ عید تا عید با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و با همکاری گروه هنری سورنا و شهرداران شهرهای چابکسر - کلاچای و رحیم آباد برگزار می گردد.

وی افزود : گروه هنری سورنا به سرپرستی اصغر فلاحی راد در ایام تابستان برنامه های متنوعی را در سطح منطقه و سواحل شهرستان برگزار که مورد استقبال مردم و مسافران تابستانی قرار گرفته است.

فلاح رنجبر اظهار داشت : مهدی فروغی - حمید امامقلی - مازیار رهبر - ناصر حسن زاده - مجتبی مهدیزاده - فرزین رضانژاد از عوامل اجرایی این گروه فرهنگی و هنری می باشند.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ادامه داد: گروه هنری سورنا با هدف فراهم آوردن فضایی شاد برای شهروندان و مسافران تابستانی این مناطق گردشگری شهرستان، جشنواره عید تا عید را از تاریخ ١٣ الی ١٥ شهریور در سالن شهید صمدپور رحیم آباد - ١٦ الی ١٨ شهریور در ساحل بازار هفتگی چابکسر و ١٩ الی ٢١ در سالن ورزشی شهدای کلاچای برگزار می نماید.

این مسئول فرهنگی هنری شهرستان رودسر در پایان اذعان داشت: برنامه های متنوع طنز - نمایش - موسیقی محلی - مسابقه - برگزاری ورزشهای محلی برای علاقمندان تدارک دیده شده که هرشب ساعت ٢١ در مناطق اشاره شده اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه