English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

دستگیری جوان ۲۴ ساله به جرم برداشت غیر مجاز اینترنتی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری فردی که مبلغ 140 میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیر مجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان برداشت کرده بود خبر داد.

دستگیری جوان 24 ساله به جرم برداشت غیر مجاز اینترنتی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی پورکاوه گفت: درپی شکایت یکی ازشهروندان مبنی براینکه فرد یا افراد ناشناسی اقدام به برداشت مبلغ 140 میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیرمجاز از حساب او کرده اند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرار گرفت .

وی افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند عامل برداشت از حساب را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت مبلغ 140 میلیون ریال اعتراف و انگیزه خود را کسب سود اعلام کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : یکی از بیشترین جرایم در حوزه فضای سایبر برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی افراد می باشد که لازم است شهروندان به این موضوع حساس باشند و به پیامک های کلاهبرداری همچون " شما برنده سفر به کربلای معلی شده اید و جهت دریافت هدیه خود بایستی با ما تماس بگیرید " توجهی نکنید و به هیچ وجه پای دستگاه خودپرداز نروید.

سرهنگ پورکاوه در پایان به شهروندان توصیه کرد :کارت و یا اطلاعات بانکی خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهید و الزاما نسبت به فعال سازی پیامک حساب بانکی خود اقدام کنید که در این صورت هرگونه تراکنش حساب بصورت پیامک به مالک اعلام می شود که در صورت غیرمجاز بودن هر گونه فعالیت فرد می تواند پیگیری های لازم را بعمل آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه