English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

سرمایه گذاری بیش از ۷هزار و ۸۳۲میلیارد ریال بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اجرای طرح های آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت :شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی سالهای 92 تا 95 با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت مردمی بیش از 7 هزار و 832 میلیارد ریال سرمایه گذاری در اجرای پروژه های آب وفاضلاب در گوشه و کنار استان اصفهان در دستور کار قرار داد.

سرمایه گذاری بیش از 7هزار و 832میلیارد ریال بخش خصوصی و مشارکت مردمی در اجرای طرح های آبفا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، امینی با بیان اینکه در چندسال اخیر رویکردی را پیش گرفتیم که ظرفیت بالقوه بخش خصوصی را در اجرای پروژه های آب و فاضلاب را بالفعل درآوردیم اظهار داشت: درچندسال گذشته به این سمت پیش رفتیم که ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی را در استان شناسایی شود و با فراهم نمودن زمینه های همکاری از ظرفیت سرمایه گذاری این بخش استفاده نمودیم. زیرا مادامی که از توانمندی بخش خصوصی استفاده شود می توانیم خدمات خود را توسعه دهیم و به تناسب آن پیشرفت و کیفیت ارتقا می یابد.

وی به پروژه هایی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی در استان اصفهان عملیاتی گردید اشاره کرد و تصریح نمود: در دولت یازدهم شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تکمیل و اجرای تأسیسات فاضلاب شهرستان های مبارکه و لنجان به روش سرمایه گذاری بیع متقابل با مبلغ 1215 میلیارد ریال، اجرای تأسیسات فاضلاب تیران به روش بیع متقابل سرمایه گذاری با مبلغ 546 میلیارد ریال، تکمیل تأسیسات فاضلاب شهر دولت آباد با روش سرمایه گذاری بیع متقابل به مبلغ  140میلیارد ریال، تکمیل تأسیسات فاضلاب نجف آباد به روش سرمایه گذاری بیع متقابل به مبلغ 1200 میلیارد ریال، تکمیل تأسیسات فاضلاب شهر خورزوق به روش سرمایه گذاری بیع متقابل به مبلغ 80 میلیارد ریال و ... که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی بوده است.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر توانمندی و منابع بخش خصوصی در داخل کشور انتظار می رود منابع و ارز خارجی در شرایط تعریف شده استفاده گردد زیرا با حضور بیش از پیش بخش خصوصی توسعه و پیشرفت در جامعه افزایش می یابد و بدنبال آن رضایت عمومی به دسترسی آحاد مردم به خدمات و تجهیزات نیز ارتقا می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی