English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت مجهزترین استودیوی خبری پلیس اعلام آمادگی کرد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت مجهزترین استودیوی خبری پلیس به منظور اطلاع‌رسانی سریع و زنده اخبار و هشدارهای پلیسی به مردم توافق ۲ جانبه صورت گرفت.

صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت مجهزترین استودیوی خبری پلیس اعلام آمادگی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان، صدا و سیما را بهترین و موثرترین وسیله برای فرهنگسازی پیشگیری از جرم در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ملی به دلیل جامعیتی که در بین مخاطبان دارد می‌تواند در قالب برنامه‌های گوناگون و متنوع پیام پلیس را به گوش مردم برساند.

وی افزود: امروز با پیچیدگی‌هایی که جرایم دارد کنترل آنها بسیار مشکل است و این مردم هستند که با مسدود کردن فرصت‌ها و بسترهای وقوع جرم برای مجرمان می‌توانند امنیت خود را تضمین کنند و تبهکاران را در عملی کردن نقشه‌های خود ناکام بگذارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه امروز بستن کمربند ایمنی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و کمتر کسی را مشاهده می‌کنیم از کمربند ایمنی در حین رانندگی استفاده نکند، بیان کرد: باید به سمتی برویم که حوزه‌ها و ابعاد مختلف پیشگیری از جرم مانند استفاده از تجهیزات ایمنی برای خودروها و منازل نیز فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ملی در تاثیرگذاری از توجه ویژه صدا و سیما به پر رنگ تر کردن حضور پلیس در رسانه ملی و ارائه پیام‌ها و هشدارهای سازنده از این طریق تقدیر کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان از این رویکرد اثر گذار استقبال می‌کند و امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر 2 سازمان بتوانیم به ارتقای امنیت استان کمک کنیم.

سردار معصوم‌بیگی با بیان اینکه، اخبار پلیس به دلیل حساسیتی که بر روی جامعه می‌گذارد از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: باید تدابیری اندیشیده شود که اخبار مهم و حساس پلیس که می‌تواند در افزایش احساس امنیت جامعه نیز تاثیرگذار باشد سریع، دقیق و شفاف به مخاطب ارائه شود.

تولید برنامه‌هایی با موضوع پیشگیری از جرم در صدا و سیمای اصفهان

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز در این دیدار بر تعامل هرچه بیشتر با پلیس استان در حوزه پیشگیری از جرم تاکید کرد و اظهار داشت: خوشبختانه نیروی انتظامی در سال‌های اخیر کارهای مهمی را در زمینه فرهنگ‌سازی آغاز کرده که یکی از مهم‌ترین آنها ارتباط با رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب، فضای مجازی و رسانه ملی است.

احمدی افزود: مطمناً همین راهبرد پلیس می‌تواند ضامن موفقیت در ماموریت پیشگیری از جرم در جامعه باشد و با کارهای خوبی که در این زمینه انجام می‌شود شاهد جامعه‌ای با انظباط و قانون‌مدار خواهیم بود.

وی نقش آگاه سازی را در کاهش و پیشگیری از وقوع جرم مهم قلمداد کرد و گفت: تجربه نشان داده که هر پیام و هشداری را در قالب تصویر سازی درست و اثرگذار به مردم ارائه کنیم آنها پیام را بهتر می‌پذیرند و به آن عمل می‌کنند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان با بیان اینکه این مرکز ارتباط بسیارخوبی با مجموعه پلیس استان دارد، تصریح کرد: در حوزه‌های خبری همیشه یکی از اولویت‌های اصلی این مرکز اخبار پلیس بوده و در حوزه فرهنگسازی نیز با توجه به رویکرد جدید فرهنگی ناجا در اصفهان آمادگی داریم تا کارهای متفاوت و متنوعی را با همکاری یکدیگر انجام دهیم.

در پایان این دیدار با اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز اصفهان،  برای ساخت مجهزترین استودیوی خبری پلیس در استان به منظور پخش زنده و سریع برنامه‌ها، رویدادها، اخبار و پیام‌های هشداری پلیس برای مخاطبان این رسانه توافق 2 جانبه صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه