English

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم:

جابجایی ۶,۶ میلیون مسافر در بنادر قشم

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از تخلیه و بارگیری بیش از ۲,۶ میلیون تن انواع کالا نفتی و غیر نفتی و ترابری ۶.۶ میلیون نفر- سفر در بنادر مسافری جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس طی پنج ماهه اخیر خبر داد.

جابجایی ۶,۶ میلیون مسافر در بنادر قشم

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مرتضی آسیابانپور " ضمن تشریح آمار عملکرد بنادر قشم طی دوره زمانی پنج ماهه نخست سال ۹۶ اظهار داشت: طی این مدت، دو میلیون و ۶۱۱ هزار و ۲۳۷ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد.

وی افزود: از این رقم، دو میلیون و ۵۹۹ هزار و ۱۷۷ تن مربوط به کالای غیر نفتی و ۵۲ هزار و ۱۲۰ تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات حدود ۵۳ هزار تن کالا

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات ۵۲ هزار و ۸۲۳ تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره طی مدت یاد شده سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و۴۳۸ تن کالای صادراتی و ۴۷ هزار و ۳۸۵ تن محموله وارداتی طی این مدت صورت گرفت.

آسیابانپور حجم عملیات کابوتاژ کالاهای غیر نفتی در بنادر این جزیره را بالغ بر ۲,۵ میلیون تن اعلام کرد.

ترابری ۶,۶ میلیون نفر سفر طی پنج ماه

این مقام مسؤول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: ترابری شش میلیون و ۶۴۵ هزار و ۲۶۱ نفر- سفر در بنادر مسافری این جزیره به ثبت رسید.

تخلیه و بارگیری بیش از ۲۹هزار TEU کانتینر

سرپرست اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان خاطرنشان کرد: طی این مدت ۲۹ هزار و ۲۰۷ TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه