English

مدیر امور استان‌های سامانه تدارکات الکترونیک دولت:

سامانه ستاد درراستای سالم سازی وشفافیت اقتصادی راه اندازی شده است

مدیر امور استان‌های سامانه تدارکات الکترونیک دولت گفت: همه دستگاه‌ها موظف به ثبت نام در سامانه ستاد و انجام معاملات خود از این طریق هستند.

سامانه ستاد درراستای سالم سازی وشفافیت اقتصادی راه اندازی شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، نادر فیوضی روز یک شنبه(12 شهریور) در جلسه‌‌ا ی که به منظور آشنایی دستگا‌ه‌های دولتی کردستان با سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار شد، اظهار کرد : با توجه به اینکه رهبری در بندهای 8،16،17،19 و 23 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر سالم سازی و شفافیت اقتصادی تاکید کرده، سامانه ستاد در این راستا راه اندازی شده است.

وی افزود: در کشور همواره با دغدغه ریسک پذیری مدیران مواجه بوده‌ایم که از طریق این سامانه می‌توان با اطمینان بیشتری نسبت به انجام معاملات اقدام کرد.

مدیر امور استان‌های سامانه تدارکات الکترونیک دولت عنوان کرد: در دنیا دو سیستم جامع امور مالیاتی و سیستم تدارکات الکترونیکی دولت برای ارتقای رتبه و درجه فرهنگ هر کشور در نظر گرفته شده است که در کشور ما نیز به تبعیت از 100 کشور دنیا تصمیم به راه اندازی سیستم ستاد گرفته شد و  به عنوان یکی از شاخص‌های فساد اداری در سازمان ملل نیز مطرح است.

فیوضی با اشاره به اینکه سه شاخص دولت الکترونیک، مشارکت الکترونیک و فساد اقتصادی و اداری در دنیا مطرح است، گفت: سامانه ستاد یکی از سرویس‌های دولت الکترونیک است که مستقیما بر رشد شاخص توسعه دولت الکترونیک و مشارکت الکترونیکی مطرح است.

وی ایجاد شفافیت، کاهش هزینه و زمان، توسعه عدالت در جامعه، مدیریت گردش مالی دستگاه‌های اجرایی و کمک به برنامه ریزی و تخصیص بودجه و کنترل سیستماتیک مقررات را از جمله مزایای فعالیت این سامانه دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها موظف به ثبت نام در این سامانه و انجام معاملات خود از این طریق هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه