English

عضو کمیسیون امنیت ملی در واکنش به سخنان معاون استاندار خراسان رضوی:

معاون استاندار خراسان رضوی علاوه بر عذرخواهی از مردم نیشابور باید استعفای کتبی خود را ارائه دهد

نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه در واکنش به سخنان معاون استاندار خراسان خواستار برخورد جدی وزات کشور با وی شد.

معاون استاندار خراسان رضوی علاوه بر عذرخواهی از مردم نیشابور باید استعفای کتبی خود را ارائه دهد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه در واکنش به سخنان روز گذشته حسینی معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همیشه حرف اصلی ما این بوده است که به دنبال مسئولانی هستیم که نگاه منطقه ای نداشته باشند و نگاهی ملی به مسائل داشته باشند، امروز به عنوان نماینده مردم نیشابور و فیروزه از مردم شهرم می خواهم در مقابل جمله ای که آقای حسینی معاون سیاسی استاندار بیان کرده است سکوت نکنند.

وی افزود: از سخن معاون استاندار بسیار ناراحت هستم، ایشان اگر معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی هستند به نظر بنده نباید نگاه منطقه ای داشته باشند و این سخنان در شان یک مسئول نیست، از وزیر محترم کشور می خواهم چنین افرادی در رأس هیچ کدام از مسئولیت های کشوری باشند.

چنارانی خاطر نشان کرد: درخواست ما به غیر از معذرت خواهی آقای حسینی، نوشتن استعفا به دست شخص خودش است. در غیر این صورت این داستان را به صورت ویژه از وزارت کشور پی گیری خواهیم کرد تا هرچه زودتر شخص استاندار معاون سیاسی خود را برکنار کنند.

لازم به ذکر است روز گذشته، معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در اظهارات خود از استان خراسان غربی با مرکزیت شهر سبزوار سخن گفت که به منزله ایجاد استانی جدید در تقسیمات سیاسی-جغرافیایی کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه